וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה: קים קרדשיאן חשפה את הקעקוע הסודי שלה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 13:38

אחת ההצהרות הזכורות של אשת העסקים וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן הייתה שהיא לעולם לא תתקעקע, אך המציאות והשנים כנראה שינו את הגישה שלה כלפי החותמות הקבועות ומסתבר שהיא עשתה קעקוע סודי לפני שנתיים. אז מה הקעקוע ומה הקשר שלו לפיט דיווידסון? וואלה! סלבס מסומנת

לא חסרים האנשים שבהחלטה של רגע השאירו על גופם חותמת שלא בטוח שהם ירצו על עצמם לנצח. לפעמים מדובר בקעקועים יפים ולפעמים בדברים מפוקפקים שמעלים את השאלה האם הם לקחו משהו לפני כן שגרם להם לחשוב שהחריטה המביכה על גופם יפה?

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן צוטטה בעבר כשהיא נוקטת עמדה נגד הרעיון של לעשות קעקוע: "למה לשים מדבקת פגוש על בנטלי?" ענתה כשנשאלה האם היא אי פעם תתקעקע. המשפט הזה נדבק כאחד מהאיזכורים של הדור הצעיר ואפילו הפך לסאונד ויראלי בטיקטוק, אבל אולי הכוכבת הייתה נחרצת מידי, כי עכשיו היא חושפת שהיא התקעקעה ב- 2021.

ליל הקעקוע היה הלילה בו הגשימה חלום, הנחתה את SNL וגם הכירה את הקומיקאי פיט דיווידסון. לתור במכון הקעקועים, שהיה בארבע לפנות בוקר, היא הגיעה אחרי שנישקה לראשונה את הסטנדאפיסט על המסך במערכון משותף והיית מלווה בפמלייה שכללה את אחותה קורטני קרדשיאן והחברות הטובות טרייסי רומולוס, סטפני שפרד ואליסון סטטר.

בתוכנית הריאליטי של המשפחה חשפה קרדשיאן את הסרטון מליל חודש אוקטובר בו היא הייתה על מיטת הטיפולים עלייה התקעקעה: "זה כלום", הטיח בה אמן הקעקועים כשהיא צווחה בכאב כשהמחט החלה לפעול.

בזמן הזה היא שלחה מסר למצלמה בצורה של אצבע משולשת. "סוף סוף שמתי מדבקה על הבנטלי!", התרגשה הכוכבת בסיום התהליך. הקעקוע עצמו ממוקם בשפה התחתונה שלה, בצד הפנימי של הפה והסקיצה הנבחרת היא לא מאוד מפתיעה: סמל האינסוף, או בלעז, Infinity.

דיווידסון וקרדשיאן הכירו בין קירות המערכת של תוכנית הלייט נייט SNL ויצאו למשך תשעה חודשים עד שהחליטו להפריד כוחות. מדובר היה במערכת היחסים הפומבית הראשונה של הכוכבת אחרי הגירושים המכוערים מהראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, שלאורך כל הזמן דאג לתת את דעתו על כמה שהקומיקאי לא לטעמו בצורה הציבורית ביותר שהוא יכל.

וואלה! סלבס עושה קעקוע כל פעם שבחור שובר לה את הלב, המקום עומד להיגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully