וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתרחקי כלבה": ג'ניפר לופז יצאה על מעריצה של בן אפלק

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 13:33

הזמרת ג'ניפר לופז לא יכלה לעצור את עצמה אחרי שמעריצות נלהבות צעקו לבעלה, השחקן ההוליוודי בן אפלק והזהירה את הבנות הנרגשות מלהתקרב לגבר שלה בדרך שממש לא משתמעת לשתי פנים

מערכת היחסים של הזמרת ג'ניפר לופז והשחקן ההוליוודי בן אפלק ידעה לא מעט סערות במהלך השנים, מה שיכול אולי לעזור להבין למה היא שומרת עליו מכל משמר, גם מול מעריצות שבסך הכל מתלהבות מכך שהן פוגשות בו ברחוב.

אתמול (ג'), אחרי ביקור בשוק הפשפשים בהוליווד, השניים חזרו לרכב שלהם בזמן שעדי ראייה תיעדו אותם מתכוננים לנסיעה. אחרי שהזמרת נכנסה לרכב אפלק פתח את הדלת כדי להיכנס למושב הנהג כשמעריצות שעברו במקום והתרגשו מלראות את השחקן צעקו לו בהתלהבות של גרופיות. בתגובה להתרגשותן צעקה הזמרת ברוח שטות: "תתרחקי ממנו כלבה" ופרצה בצחוק מיד לאחר מכן יחד עם הסובבים שחזו בסיטואציה.

אמנם הפעם מדובר בהיתקלות משעשעת ליד צלמי הפפראצי, אך השניים תועדו לא פעם באמצע רגעים קצת פחות יפים. רק בתחילת החודש שעבר הם נצפו במה שנראה כמו ויכוח במהלך נסיעה משותפת ברחובות לוס אנג'לס עם פרצופים חמוצים. ובתחילת השנה השניים נראו מסוכסכים במהלך ההליכה על השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי.

ג'ניפר לופז בן אפלק. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ניפר לופז בן אפלק/צילום מסך, אינסטגרם

אפלק ולופז חזרו אחד לזרועות של השנייה אחרי שבילו יותר מ- 20 שנים בנפרד, הם יצאו למשך שנתיים בין השנים 2000 - 2002 ואפילו היו מאורסים אך באותה התקופה מערכת היחסים לא צלחה. אבל סוף טוב הכל טוב ושנה שעברה הם הפתיעו את כולנו כשהתחתנו בחודש יולי של שנה שעברה בטקס אינטימי וסודי בלאס וגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully