וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלתי איומים בגלל אהבתי למדינת ישראל": לי לוי שוברת שתיקה

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 13:04

השחקנית והדוגמנית לי לוי, שבעבר הייתה מאורסת ליאיר נתניהו וכיום חיה חלקית בדנמרק, מתייחסת לראשונה אחרי חודש של מלחמה למצב בישראל ומסבירה מה הסיבה שלא נקטה עמדה עד היום אחרי שחטפה ביקורות רבות

הדוגמנית והשחקנית לי לוי פרצה לחיינו בעקבות הזוגיות שהייתה בה עם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. על אף שמערכת היחסים והאירוסין לא החזיקו מעמד והשניים החליטו להפריד כוחות, לוי המשיכה לכבוש מטרות, לדגמן בעולם ואפילו לשחק בסרט האיטלקי "חופשה סיציליאנית" שהוקרן בפסטיבל קאן.

מתברר שהשתיקה שלה אל מול הטרגדיה המזעזעת של השבת השחורה הביאה ביקורות שכנראה קשורות לחשיפה שיש לפרסומים שלה ברחבי העולם בעקבות הקריירה הבינלאומית שהיא מנהלת. בפוסט שהעלתה בעברית בלבד לחשבון האינסטגרם שלה אמש (ב'), חשפה את הסיבה לשתיקתה: "לכל עוקביי הישראלים, ליבי קרוע לאלפי חתיכות", שיתפה.

"לראות את מה שקורה לארצי, והעולם בעיוורונו. אני כותבת הודעה זו בעברית עקב קבלה של המון הודעות מישראלים ששופטים אותי על חוסר תמיכה בארצי. אתם צריכים לדעת... אני כן! השתיקה שלי היא תגובה של פחד".

"אני גרה חלקית בדנמרק וקיבלתי איומים בגלל תמיכתי ואהבתי למדינת ישראל. אני יהודיה גאה, וגאה להיות יהודיה וישראלית. אני חייבת לשמור על עצמי ועל משפחתי לכן אל תראו בשתיקתי כהתעלמות. עם ישראל חי!", סיימה בנימה מאחדת.

בשיחה עם וואלה! סלבס שיתפה לוי על כך שהיא ומשפחתה קיבלו אין ספור איומים: "צריך להבין, אני לא חיה במקום שיש בו קהילה יהודית גדולה. בדנמרק יש מעט מאוד יהודים וזה מסוכן להביע תמיכה. לי ולמשפחתי אין לאן ללכת, אנחנו חיים כאן".

"הם לא יכולים לחיות בסיכון בגלל מה שאני מעלה ברשתות החברתיות, המשפחה שלי לפני הכל אז בבקשה אל תשוו אותי ליהודים וישראלים מהעולם שהגיעו לישראל ותמכו מקורב ומרחוק". למרות הסכנה, שיתפה לוי שהיא ומשפחתה עוזרים כמה שהם יכולים: "המשפחה שלי ואני העברנו תרומה גדולה לישראל שמטרתה לסייע לקורבנות ולמשפחות האבלות".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully