וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של יאיר נתניהו מגיבה לראשונה: "מתביישת שהייתי בת זוגו"

9.1.2018 / 11:29

לאחר סערת ההקלטות של יאיר נתניהו, שם דיבר באופן משפיל על בחורה איתה ניהול קשר זוגי בעבר - נחשפת האקסית, הדוגמנית לי לוי, ואף מגיבה לראשונה על אמירותיו הקשות. וואלה! סלבס גירל פאוור

צילום: מתוך כתבתו של גיא פלג, באדיבות חדשות 2

במהדורה המרכזית בערוצים 12 ו-13, שודרו אמש (ב') "הקלטות יאיר נתניהו", שמתעדות ליל הוללות של בנו של ראש הממשלה, שם הוא מדבר באופן ספציפי על בחורה איתה ניהל מערכת יחסים לפני כשנתיים ומציע לחבריו: "אם אתה רוצה אני אסדר לך את ***, אני צריך לסדר לכולכם את ***, אני סוגר את כל החובות."

כעת נחשפת האקסית, הדוגמנית לי לוי, איתה ניהל נתניהו ג'ניור מערכת יחסים ב-2015, ומגיבה לראשונה לדברים המשפילים שנחשפו אתמול בהקלטות.


מה אתם אומרים על התגובה של לי לוי? רכלו בפייס

לי לוי  יאיר נתניהו. ניר סלקמן  ורפי דלויה, עיבוד תמונה
לי לוי ויאיר נתניהו/עיבוד תמונה, ניר סלקמן ורפי דלויה

"ביממה האחרונה התפרסמה הקלטה בה נשמעו משוחחים יאיר נתניהו ושני חברים נוספים על נושאים שונים ובהם שיחות מביכות על נשים בכלל ועל בת זוג של יאיר, ששמה לא הוזכר בכתבה", נחשפת לוי לראשונה בוואלה! סלבס. "ישנה סבירות כי הכוונה היתה אליי, וזאת על אף שבמועד ההקלטה - אוגוסט 2015 - כבר לא הייתי בת הזוג של יאיר".

"בכל מקרה, חשוב לי להבהיר ולהשמיע את דעתי על תוכן השיחה המוקלטת ואין בעובדה כי אולי הדברים היו לאחר ערב בילוי ורווי אלכוהול, משום להפחית מחומרת הדברים, הגועל והחלחלה שאחזה בי בזמן ששמעתי והבנתי את תוכן השיחה", אומרת לוי.

עוד באותו נושא

מה הקשר בין לוי לאחיה של ג'וליה רוברטס?

לכתבה המלאה
לי לוי. צילום מסך
גועל וחלחלה. לי לוי/צילום מסך

"חשוב לי להדגיש כי תחושת הגועל לא נובעת מהעובדה כי אולי חלק מהדברים כוונו אליי, אלא מעצם העובדה שגם היום בעולמנו ישנם כאלה שחושבים ומדברים בצורה כזאת פוגענית ומזלזלת בנו הנשים. לכן אל לנו להיות מופתעות כיצד הטרדות מיניות ופגיעות מיניות הפכו לנורמה בקרב גברים כאשר השיח הוא השיח ששמענו בהקלטה", מוסיפה לוי.

אז, הדוגמנית מסכמת כי "כאישה גאה וחזקה שמרגישה חלק בלתי נפרד מהתהליך של ההעצמה הנשית שעובר על כולנו ובעיקר בתקופה הנוכחית - אם יש דבר שעליו אני מצטערת ואפילו חשה בושה גדולה היא העובדה שהייתי בת זוג, אמנם לתקופה קצרה, של אדם שמחזיק בדעות חשוכות כלפי נשים". יס, גירל.

אם לא שמעתם עד כה, למסע הבילויים של נתניהו, בנו של טייקון הגז קובי מימון ורומן אברמוב (נציגו של ג'יימס פקר בישראל) התלוו מאבטח, נהג ורכב מהם נהנה נתניהו הבן במימון המדינה. לצד האמירות הקשות על לוי, במהלך השיחה שהוקלטה נשמעים השלושה צוחקים על החוויה שעברו במועדון החשפנות ועל סכומי הכסף שנזרקו במקום.


וואלה! סלבס לא נותנת במה למטנפים על נשים. גירל פאוור כל הדרך.

לי לוי, יאיר נתניהו. אמיר מאירי,
בימים שהיו זוג. לוי ונתניהו/אמיר מאירי
לי לוי, יאיר נתניהו. אמיר מאירי,
"תחושת הגועל והחלחלה". לוי ונתניהו/אמיר מאירי
לי לוי, יאיר נתניהו. אמיר מאירי,
מצטערת שזה בכלל קרה. לוי ונתניהו/אמיר מאירי
לי לוי, יאיר נתניהו. אמיר מאירי,
אישה חזקה וגאה. לוי/אמיר מאירי
ND מיטב שערוריות הרשת של יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
האקס של לוי. יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS
לי לוי. אינסטגרם, צילום מסך
מצטערת שהייתה בת הזוג. לי לוי/צילום מסך, אינסטגרם
דני מזרחי. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
שיחה פוגענית ומזלזלת בנו הנשים. לי לוי/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully