וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הליידי אומרת? הנסיך הארי נתפס מבלה ללא מייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 13:17

השמועות הרבות על המשברים בזוגיות של הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל לא מפסיקות להגיע, הפעם הוא הגיע בהפתעה ולבד למירוץ פורמולה 1. ומה יש לחברה הטובה של המלכה המנוחה, אליזבת השנייה, להגיד על הדוכסית?

כבר תקופה שהנסיך הארי ואשתו דוכסית סאסקס מייגן מרקל נצפים מבלים בנפרד ורק ממשיכים לשפוך דלק לשמועות הבוערות על משבר עמוק בנישואים. יש הטוענים כי הנסיך רוצה לחזור להתגורר באנגליה אך הדוכסית לא מסכימה ויש כאלה שחושדים שמא השניים כבר פרודים בעקבות צילומים של מרקל מסתובבת ללא הטבעת שלה.

גם הפעם כשהגיע הנסיך הארי להופעה המפתיעה במירוץ פורמולה 1 שהתקיים בתחילת השבוע שעבר (א') באוסטין, טקסס. הוא הגיע כדי לעודד את חבריו לואיס המילטון וג'ורג ראסל שהשתתפו בו, אך ללא הדוכסית לצידו: "הוא נהנה להיות בחברת הקבוצה ודיבר עם לואיס וג'ורג' לפני המירוץ", סיפר עד ראייה שהיה במקום ל- Page Six.

על פי עדים נוספים שהיו במקום השלושה שוחחו על אוספי וינטג' והיו בחברתם של סלבס נוספים שהגיעו לאירוע. עוד סיפרו כי מי שהגיע גם למירוץ ובאיחור של שעה שלמה וישב לצידו של הנסיך הארי הוא לא אחר מהמיליארדר אילון מאסק, מייסד טסלה והבעלים של "X", לשעבר טוויטר. מאסק הגיע לצפות במשחק יחד עם בנו X, אחד מתוך שלושת הילדים המשותפים שלו עם הזמרת גריימס

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל/GettyImages

מעבר לבית המלוכה עצמו שהתקשה עם נוכחותה של מרקל מהרגע הראשון, מסתבר שגם לחברתה הטובה של המלכה המנוחה, אליזבת השנייה, יש מה להגיד בנוגע לדוכסית השנייה במחלוקת: "היא חשבה שזה יהיה קל, שיתייחסו אלייה כמו כוכבת קולנוע", אמרה ליידי גליקונר בת ה- 91 שהייתה אחת מהשושבינות בחתונתה של המלכה המנוחה לפודקאסט Rosebud with Gyles Brandreth.

"אני חושבת על מייגן רק דבר אחד", המשיכה ליידי גליקונר, "לא באמת היה לה מושג מה מצופה ממנה, היא חשבה שזה יהיה כמו להיות שחקנית. זה תפקיד דיי משעמם, היא צריכה לפגוש מאות אלפי אנשים שהיא לעולם לא תפגוש שוב, ולא לשכוח לעשות את הכל עם חיוך".

אחרי שנשאלה לגבי המעבר של הנסיך הרחק מאנגליה הקרירה, היא הורידה קצת מהטון הרציני שליווה את רוב דברייה ואמרה: "הארי היקר, אני חושבת שזה מאוד עצוב, זה מעציב אותי מאוד ואני מרחמת על עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully