וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך הארי נואש לחזור לאנגליה, מייגן מרקל מונעת ממנו"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:12

אתרי הרכילות מעבר לים ממשיכים לדון במערכת היחסים של בני הזוג, כשהפעם מדובר ברצונו של הארי לחזור לאנגליה בזמן שנערת הגלגל לשעבר מטילה וטו על העניין. וואלה! סלבס מותשת

הנסיך הארי ומייגן מרקל במשחקי הInvictus- 2023. Chris Jackson/Getty Images, GettyImages
תתגרשו כבר. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, Chris Jackson/Getty Images

הנסיך הארי ומייגן מרקל ניסו להציג חזית מאוחדת בשבועות האחרונים ושידרו עסקים כרגיל במשחקי אינוויקטוס, אבל אתרי רכילות מעבר לים מדווחים שמתחת לפני השטח מערכת היחסים ביניהם מבעבעת.

בתחילת החודש הנסיך הגיע לביקור באנגליה וביקש ללון בטירת וינדזור. בקשתו נדחתה כיוון שהוא לא הגיש בקשה מוקדם מספיק. סטירת הלחי הנוספת שקיבל מהארמון גרמה לו להבין שהוא צריך נכס משלו בלונדון, אבל יש רק בעיה אחת: אשתו.

לפי ה-Mirror, הארי "נואש לחזור לאנגליה. הוא יכול ללון בבתי מלון או אצל חברים, אבל הוא רוצה מקום לו יוכל לקרוא בית. יש לו עבודה באיזור ונכס משלו יוכל להביא הזדמנויות רבות לפגישות עם בני המשפחה", אמר מקור והוסיף שמרקל מתנגדת נחרצות לרעיון. כדי להוסיף חטא על פשע, דווח שנערת הגלגל שהתברגה למשפחת המלוכה שוקלת לכתוב ספר חושפני משלה, דבר שעשוי להשפיע על הקריירה שלה ולשים קץ למערכת היחסים הדלה ממילא של הארי עם משפחתו.

מייגן מרקל. GettyImages
המסמר האחרון/GettyImages

על פי דיווחים בממלכה, מרקל הסתנוורה מהצלחת הספר של הארי ושוקלת לכתוב אחד משלה. עם זאת, מומחים טוענים שהתוצאות יובילו לאסון: "ברגע שהסיפורים שלה יראו אור, הקריירה שלה תסתיים. היא תעורר גל מחודש של מחאה נגדה ונגד המותג שהיא והארי בנו יחד. מייגן צריכה לכתוב ספר שיאיר אותה באור חיובי, כי אם היא תפתח מחדש את החזית מול בית המלוכה הם לא יהססו להגיב, ולפרסם סיפורים על ההתנהלות שלה בארמון".

וואלה! סלבס שוקלת לכתוב ספר תחת הכותר "כך תיראי מיליון דולר כשאת מרוויחה שכר מינימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully