וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישיה קיז העלתה פוסט שנוי במחלוקת והואשמה בתמיכה בחמאס

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 14:05

לצד התמיכה של הסלבס מעבר לים בישראל, צצים גם לא מעט ידוענים שמצליחים לעורר את זעמם של רבים עם פוסטים מעוררי מחלוקת, כדוגמת הזמרת אלישיה קיז שהעלתה פוסט והואשמה באנטישמיות.

בימים האחרונים הופיע גל של גילויי תמיכה מהסלבס מעבר לים בישראל בשל המראות הקשים ממתקפת הפתע האכזרית של ארגון הטרור חמאס על המדינה. אל מול אלה, יש גם את מי שהביעו מידת הסתייגות מהתמיכה והצטרפו למתרס שמגנה את תגובתה של ישראל. כעת, מדובר בזמרת אלישיה קיז שהצליחה לעורר את זעמם של המעריצים.

לפי אתר TMZ, קיז העלתה אמש (ב') פוסט לחשבון האינסטגרם שלה שנתפס לדעת רבים אנטישמי ואוהד כלפי המתקפה של חמאס. הזמרת העלתה תמונה בה היא נראית לבושה בז'קט ירוק וכתבה: "שאלה - מה היית עושה אם לא היית מפחד מכלום? תגיד לי את האמת שלך... אני שמתי את עיניי על מצנחי רחיפה". כזכור, כחלק מהמתקפה האכזרית מצנחי רחיפה שימשו את המחבלים לחדור למדינה בפרוץ הלחימה. בעקבות כך, עוקבים רבים מיהרו לגנות את אותו הפרסום ואף האשימו את קיז בהפגנת תמיכה בטרור שגבה חיים מחפים מפשע.

לאחר שהפוסט זכה להמוני תגובות זועמות, קיז החליטה להסיר את הפרסום ואף העלתה מאוחר יותר פוסט נוסף בו היא ניסתה להבהיר את דבריה: "הפוסט ששיתפתי קודם לכן היה לחלוטין לא קשור בשום צורה לאובדן ההרסני של חיים חפים מפשע. הלב שלי נשבר... אני מתפללת לשלום ותומכת".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully