וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בזמן מלחמה: השחקן דניאל מורשת התארס לבן זוגו

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 13:35

השחקן המתוק שיצא מהארון בשנת 2017, הגיע לבקר את בן זוגו תמיר לבנטר המשרת כקצין במילואים והציע לו נישואים: "במיוחד בימים אלו- האהבה גדולה מהשנאה"

לצד כל הרגעים העצובים והכואבים שכולנו חווים בעשרה ימים האחרונים, יש גם כמה רגעים מרגשים של שמחה ותקווה שמכניסים מעט אור אל תוך החושך הגדול: השחקן דניאל מורשת בן ה-29 נסע אמש (ב') לבקר את בן זוגו במילואים, ובמהלך הביקור שלף טבעת והציע לו נישואים.

מורשת וארוסו הטרי, תמיר לבנטר המשרת כקצין במילואים, יוצאים יחד קצת יותר מארבע שנים. השחקן העלה את התמונה המרגשת שלו ושל בן הזוג עם הטבעת לעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "במיוחד בימים אלו, אהבה גדולה משנאה. מזל טוב".

כזכור, מורשת יצא מהארון בשנת 2017 בהחלטה שהגיעה בעקבות סערת האימוץ לזוגות חד מיניים. בפוסט שהעלה לרשת בזמנו כתב: "אני אמנם רק בן 23 אבל מרגיש שיותר מדי זמן עמדתי בצד ושתקתי. אז כן, את חיי אני אחלוק עם גבר. כי ככה אלוקים רצה. הגיע הזמן שנודה שכבר מזמן לא מדובר בקהילה, מכונסת, מבודדת ובדלנית, אלא בציבור. ציבור שלם. ציבור של חילונים, דתיים, ימנים, שמאלנים, יהודים, ערבים, רופאים, עורכי דין, אנשי צבא, מורים ופוליטיקאים שמשרתים בצבא, משלמים מיסים וחיים במדינה הזאת כמו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully