וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל מורשת יוצא מהארון: "את חיי אני אחלוק עם גבר"

19.7.2017 / 17:23

אחרי שלל שמועות לגבי זהותו המינית, כוכב הנוער דניאל מורשת החליט לצאת מהארון ולספר לעולם שהוא גיי. ההחלטה, כך נראה, הגיעה בעקבות סערת האימוץ לזוגות חד מיניים. וואלה! סלבס גאווה

היי סקול פסטיגל. ניר פקין
"לא פשוט לעבור את זה כשאתה הומו". דניאל מורשת/ניר פקין

מי שמכיר את תעשיית הבידור המקומית, יודע שיש אמנים שיוצאים מהארון כשיש להם מה לקדם: אלבום חדש, תכנית טלוויזיה או הצגה. אז זהו, שבמקרה של דניאל מורשת - כוכב נוער ושחקן שמככב מול ילדים שנים רבות למרות גילו הצעיר - המניע ליציאה מהארון הייתה, כך נראה, סערת האימוץ לזוגות חד מיניים.

נדמה כי הודעת הכנסת נגעה בו באופן שגרם לו להבין שהוא לא יכול לשתוק יותר - כך שהתוודה על נטייתו המינית בפוסט אמיץ ברשת.


רכלו על היציאה מהארון של דניאל מורשת בפייסבוק

טל מוסרי, דניאל מורשת. אינסטגרם, צילום מסך
החברים תומכים. מורשת עם טל מוסרי/צילום מסך, אינסטגרם
"מרגיש שיותר מדי זמן עמדתי בצד ושתקתי"

"אני אוהב את המדינה שלי. אני מתרגש מההמנון, מהדגל ומעם ישראל", כתב מורשת בפרופיל האינסטגרם שלו, "אני יהודי גאה, אפילו מסורתי, שקידוש ליל שבת עם המשפחה הוא החלק הכי חשוב לו בשבוע. גדלתי על ברכי הציונות הדתית שעד היום אני מזדהה עם מרבית מערכיה, הייתי תקופה בבני עקיבא, למדתי שנה בישיבה תיכונית ואפילו קראתי את כל פרשת הבר מצווה שלי ('ויחי'- פרשה מדהימה) פלוס ההפטרה שלה. תרמתי שלוש שנים מחיי לצבא ההגנה לישראל בגאווה גדולה ובאהבה גדולה ואני משלם מיסים. תמיד הייתי מחובר לזהות הישראלית שלי.

"אבל בימים האחרונים משהו התערער. כשסוף סוף נפל לי האסימון שהמדינה שאני כל כך אוהב ושאמורה להיות הבית המגונן שלי, לא חושבת שאני ראוי להקים בה משפחה. אני אמנם רק בן 23 אבל מרגיש שיותר מדי זמן עמדתי בצד ושתקתי. אז כן, את חיי אני אחלוק עם גבר", כתב מורשת, "כי ככה אלוקים רצה. הגיע הזמן שנודה שכבר מזמן לא מדובר בקהילה, מכונסת, מבודדת ובדלנית, אלא בציבור. ציבור שלם. ציבור של חילונים, דתיים, ימנים, שמאלנים, יהודים, ערבים, רופאים, עורכי דין, אנשי צבא, מורים ופוליטיקאים שמשרתים בצבא, משלמים מיסים וחיים במדינה הזאת כמו כולם", הסביר.

דניאל מורשת. אביב חופי
דוגמה לילדים ונהוער. מורשת עם טום באום/אביב חופי

אז, המשיך כוכב הנוער ש"לא פשוט לשרוד את הג'ונגל של גיל ההתבגרות, עוד יותר לא פשוט לעבור את זה כשאתה הומו. הגיע הזמן להגיד די לבורות. הגיע הזמן שנחשוף בפני נוער ככלל ונוער להטבי בפרט את הנראטיב שללהטבים יש עתיד פה, שיש להם תקווה.

"לא להתחבא מאחורי הפחד לבלבל. כי ההפך הוא הנכון, יש לנו את האפשרות למנוע מהם את הבלבול. להראות להם שיש להם מקום, שהם שייכים. אני רוצה לחיות פה. אני רוצה לאהוב פה. אני רוצה להתחתן פה. אני רוצה ילדים שאוכל לגדל פה ואך ורק פה. אין לי ארץ אחרת. אז בואי, נוכיח יחד, מדינת ישראל, שכולנו אזרחים סוג א'", הכריז מורשת. כל הכבוד.


וואלה! סלבס גאה בכל אחד שחיי את חייו בצורה אותנטית.

גאים לתמוך

המפורסמים לוקחים צד בסערת השוויון באימוץ

לכתבה המלאה
דניאל מורשת. רפי דלויה
הגיע הזמן להגיד די לבורות. מורשת/רפי דלויה
מיכל ינאי, דניאל מורשת. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
הוא רוצה להתחתן פה. מורשת עם מיכל ינאי/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully