וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל פירסמו הצהרה: "עומדים נגד מעשי הטרור"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 16:25

הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל פירסמו הצהרה דרך ארגון הצדקה שלהם- קרן ארצ'וול, בה גינו את מתקפת הטרור של החמאס כנגד ישראל: "תומכים בשותפים ובארגונים שלנו בחזית בישראל".

הגינויים הנרחבים נגד מתקפת הטרור הרצחנית בה פתח החמאס כנגד ישראל נמשכים, ובמקביל לנסיך וויליאם וקייט מידלטון שפרסמו הצהרה, גם הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל גינו את מתקפת הטרור והביעו תמיכה בארגוני הסיוע בישראל.

בהצהרה שפירסמו אתמול (ד') הדוכסים מסאסקס דרך קרן ארצ'וול, ארגון הצדקה שהקימו, נכתב: " בקרן ארצ'וול, ביחד עם הנסיך הארי ומייגן, הדוכס והדוכסית מסאסקס, אנו עומדים נגד כל מעשי הטרור והאכזריות. אנו תומכים בשותפים ובארגונים שלנו בחזית בישראל כדי לספק את הסיוע הדחוף הדרוש, ולעזור לכל הקורבנות התמימים של המעשים ברמה הבלתי מתקבלת על הדעת של סבל אנושי".

כאמור, גם אחיו הגדול של הארי, הנסיך וויליאם ורעייתו קייט מידלטון לא נשארו אדישים למראות הזוועה ופרסמו הצהרה רשמית בה התייחסו לנעשה בישראל, אבל שמרו על דיפלומטיות והתייחסו גם לצד השני: "הנסיך והנסיכה מווילס מוטרדים עמוקות מהאירועים ההרסניים בימים האחרונים. הזוועות שנגרמו ממתקפת חמאס על ישראל מחרידות אותם. בזמן שישראל מממשת את הזכות להגן על עצמה, ישראלים ופלסטינים ימשיכו להתמודד עם צער, פחד וכעס. הם נושאים בליבם ובראשם את כל הקורבנות, משפחותיהם וחבריהם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully