וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון: "הזוועות שנגרמו ממתקפת חמאס על ישראל מחרידות"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 13:33

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לא נותרו אדישים לטבח הנורא שפעילי חמאס ביצעו בתושב הדרום, ופרסמו הודעת גינוי: "הם נושאים בליבם ובראשם את כל הקורבנות, משפחותיהם וחבריהם"

קייט מידלטון והנסיך וויליאם. GettyImages, GettyImages
מזועזעים. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/GettyImages, GettyImages

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לא נותרו אדישים למראות הזוועה מדרום הארץ, שם טבחו פעילי חמאס באין מפריע בגברים, נשים וילדים. השניים פרסמו הצהרה רשמית בה התייחסו לנעשה בישראל, אבל לא שכחו לשמור על דיפלומטיות והתייחסו גם לצד השני. כנראה שהתפקיד מחייב.

"הנסיך והנסיכה מווילס מוטרדים עמוקות מהאירועים ההרסניים בימים האחרונים. הזוועות שנגרמו ממתקפת חמאס על ישראל מחרידות אותם. בזמן שישראל מממשת את הזכות להגן על עצמה, ישראלים ופלסטינים ימשיכו להתמודד עם צער, פחד וכעס. הם נושאים בליבם ובראשם את כל הקורבנות, משפחותיהם וחבריהם".

גם קים קרדשיאן פרסמה אמש (ד') הצהרה וכתבה: "מסר לחבריי ולמשפחתי היהודים: אני אוהבת אתכם. אני תומכת בכם. שמעתי על כמה אתם מפחדים בתקופה הזו, ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד בזה. הלב שלי נשבר מלראות את הסרטונים של התינוקות והמשפחות שנרצחו לעיני כל העולם! כבני אדם עם לב, איך אפשר שלא להיות הרוסים מהתמונות הנוראיות האלה שלעולם לא נוכל להעלים? הטרוריסטים גבו חיים של חפים מפשע ועכשיו גם אזרחים ישראלים וגם פלסטינים סובלים ומשלמים את המחיר הכי גבוה שיש".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully