וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות עונה לאופירה: "כל רצוני הוא לדברר את ישראל בעולם"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 14:18

אחרי שאשת התקשורת אופירה אסייג תקפה בחריפות את השחקנית על סטוריז שהעלתה לאינסטגרם הקשורים למלחמה מול החמאס, כעת גדות עונה לה: "אופירה אהובתי, צר לי אם דברי לא הובנו כמו שהתכוונתי אליהם".

בוידאו:ביידן: נעביר עוד כוחות למזרח התיכון. כל מי ששוקל לנצל את המצב - אל תעשו זאת/רויטרס

אשת התקשורת אופירה אסייג יצאה היום (ד') בחריפות כנגד השחקנית הישראלית המצליחה בעולם גל גדות, לאחר שזו פירסמה סטורי שנמחק לאחר מכן המגנה רצח חפים מפשע בשני הצדדים, הפלסטיני והישראלי. גדות בחרה לענות לאשת התקשורת ולהבהיר כי דבריה יצאו מהקשרם.

בסטורי שהעלתה השחקנית היא כתבה: "אופירה אהובתי, צר לי אם דברי לא הובנו כמו שהתכוונתי אליהם. כל רצוני הוא לדברר את ישראל בעולם ולהראות את הזוועות שאנחנו חווים ולעזור בהשגת תמיכה עולמית כנגד כל מבקרינו. אמשיך לעשות כל מה שאני יכולה בשביל לזעוק מכל מקום את זעקתה של ישראל. לבי מדמם ואני לא יודעת את נפשי מרוב צער על מה שקורה. ועלם שלי, אין לי ספק שננצח. עם ישראל חי".

אסייג ענתה לה בחזרה וכתבה: "גל, כל השנים אנחנו גאים בך. ברגע האמת, רצוננו שתהיי איתנו. לא מעבר. יש לך כוח אדיר אנחנו עוברים גיהנום, תהיי איתנו". והוסיפה: "הכי חשוב שנזכור, כולנו יהודים. כולנו עם אחד ואין לנו ארץ אחרת".

גל גדות עונה לאופירה אסייג. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות עונה לאופירה אסייג/צילום מסך, אינסטגרם
אופירה עונה לגל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה עונה לגל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, מוקדם יותר היום תקפה אסייג את גדות כשכתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "גל גדות כתבת ומחקת! טוב שכך. אני מחזיקה את עצמי כבר כמה פעמים לא לענות לך כי את דואגת לפרנסה ולקריירה שלך וזה בסדר! אבל הפעם, עברת את הגבול. בואי לשטח לראות תינוקות ערופי ראש, נערות נרצחות, חיילים מתים ומשפחות אבלות! מי שרצח אותנו זה עם אכזר ושונא ישראל. ואת? שבי בשקט עדיף לכולנו. את חיה באיזה סרט שאת הוליווד ומתי שבא לך את ישראלית. תעשי חישוב מסלול תודה".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully