וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר פרסמה תמיכה בישראל, הותקפה, מחקה ושוב הותקפה

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 10:42

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים עומדת במרכזה של סערה לאחר ששיתפה פוסט תמיכה בישראל בעקבות המתקפה האכזרית של החמאס, ולאחר שהותקפה על ידי פרו-פלסטיניים מיהרה למחוק את הפוסט. כעת היא מותקפת חזרה על ההתקפלות המהירה.

בדומה לפעמים קודמות בהן התחולל מבצע צבאי בעזה, גם הפעם המלחמה המתחוללת בדרום זוכה לסיקור נרחב ברחבי העולם. אך בניגוד לפעמים הקודמות, ישראל זוכה הפעם לתמיכה רחבה לא רק ממדינות העולם, אלא גם מסלבס בינלאומיים רבים שלא פעם נמנעו מלהביע את דעתם בנושא.

בין הסלבס הרבים שפירסמו ברשתות החברתיות שלהם גילויי תמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה, היו גם בנות משפחת קרדשיאן, משפחת הריאלטי הכי מפורסמת בעולם. ביום שבת, כמה שעות לאחר תחילת המתקפה, קריס וקיילי ג'נר שיתפו את הפוסט של הארגון הפרו-ישראלי Stand with Us שקרא לתמוך בישראל. בנות המשפחה ספגו ככל הנראה תגובות תוקפניות רבות על ידי גולשים פרו-פלסטיניים, אך בניגוד לאמה שהשאירה את הסטורי באוויר, ג'נר הצעירה התקפלה אל מול המתקפות ומיהרה למחוק את הפוסט.

ההתקפלות המהירה של הכוכבת, שעה בלבד אחרי שהסטורי היה באוויר, זכה לסיקור נרחב בכל אתרי הרכילות בעולם. גולשים רבים תקפו אותה על הבחירה למחוק את הפוסט ותהו בין היתר אם יש לכך קשר לדוגמנית בלה חדיד, חברתה הטובה של ג'נר ופרו-פלסטינית ידועה.

הפוסט ששיתפו קורטני וקלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט ששיתפו קורטני וקלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
הדיווח ב-Page Six על ההתקפלות של קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
הדיווח ב-Page Six על ההתקפלות של קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר עצמה שומרת מאז על שתיקה ברשתות החברתיות, אך אחיותיה הגדולות, קלואי וקורטני קרדשיאן, שיתפו אתמול (א') בערב פוסט תמיכה בישראל לאור המתקפה האכזרית. בפוסט ששיתפו נכתב: "זה לגמרי מובן והגיוני להיות מאוכזב מהמדיניות של ממשלת ישראל בפלסטינים, ובמקביל לקרוא לזכות ההגנה של יהודים בישראל וברחבי העולם. חמאס הוא ארגון טרור שתוקף אזרחים ביבשה, באוויר ובים. התמונות של חטיפת הישראלים מעעזעות והרסניות".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully