וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת ההסברה: דיאן שוורץ הרימה את הכפפה ותרמה למאמצים הלאומיים

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 10:04

במהלך היום הנורא שפקד אותנו אתמול רבים נרתמו למען ההסברה הישראלית, וביניהם הדוגמנית דיאן שוורץ, שפעלה כדי לתרום להסברה הישראלית ברחבי העולם ואפילו רשמה הצלחה מרשימה מאוד

בווידאו: מחבלים חדרו מעזה לשטח ישראל וירי כבד מהדרום ועד מרכז הארץ/צילום: יותם רונן, אבי רוקח, ניב אהרונסון, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכוית היוצרים

היום שעבר עלינו אתמול (שבת) היה אחד הקשים, אם לא הקשה ביותר, שמדינת ישראל ואזרחי ישראל ידעו בשנים האחרונות. למרות שהשעות הראשונות של המלחמה היו שעות של שוק אמיתי, הייתה מי שתפעלה את האירוע יותר טוב ממשרד ההסברה, הדוגמנית והמשפיענית דיאן שוורץ.

מהרגע הראשון התחילה שוורץ להעלות לחשבון האינסטגרם שלה סטוריז רבים, וכמו רבים גם היא לקחה חלק בניסיון מציאת הנעדרים ממסיבת הטבע שהייתה ברעים, אך מעבר לכך היא גם לקחה את הדברים צעד קדימה ודאגה לפנות גם לאנשים בעולם כדי להסביר את הסיוט אליו התעוררנו בבוקר של אתמול.

אחד מהאנשים הרבים איתם יצרה קשר היה הדיג'יי מרטין גריקס: "אני יודעת שזה משום מקום אבל בבקשה, האם אתה יכול לפרסם את מה שקורה בישראל? טובחים בנו פה. אני יכולה לשלוח לך סרטונים ופסקאות כדי שתוכל להבין מה קורה".

"אני אשלח לך הכל רק תבחר מה לשתף. אנשים אוהבים אותך פה והם מאוד מודאגים וזה יהיה משמעותי בשבילם. תרגיש חופשי להגיד לא, אני פונה לכל החברים שלי ממעבר לים שיש להם את ההשפעה הזאת", כתבה הדוגמנית שנענתה בחיוב: "בבקשה אל תשלחי לי שום דבר גרפי, אבל תשלחי אם יש דברים אחרים שאוכל לשתף, אני כל כך מצטער לשמוע מה קורה", כתב גריקס שבהמשך העלה לסטורי שלו פוסט על אחת מהחטופים.

4הסטורי של דיאן שוורץ מהמלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
שרת ההסברה החדשה/צילום מסך, אינסטגרם
5הסטורי של דיאן שוורץ מהמלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
יעילה יותר ממשרדים מסויימים/צילום מסך, אינסטגרם

מי שהיא עוד פנתה אליו היה שחקן הכדורסל קייל קוזמה עם אותה הבקשה, גם הוא נענה בחיוב והעלה מספר פעמים את התמיכה שלו בישראל בזמן המלחמה הנוראית של היממה האחרונה. בנוסף לכל אלה קריס ג'נר, קיילי ג'נר וסופיה ריצ'י עמדו לצידנו בתמיכה וירטואלית מחממת לב.

גם הקומיקאית איימי שומר כתבה: "יהודים הם הקבוצה היחידה שלא מורשית להגן על עצמה. אין לזה קשר לכיבוש. חמאס לא רוצה לסיים את הכיבוש. הם רוצים להשמיד את ישראל. הם ממומנים על ידי איראן שמנסה לחבל בהסכמי השלום".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully