וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין כמו אהבת אחים": המחווה המרגשת של זוכת האח הגדול לאחיה

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 14:37

יובל מעתוק שזכתה בעונה האחרונה של "האח הגדול" מוכיחה שוב את הלב הגדול והדאגה שלה למשפחתה, ופירגנה לאחיה הבכור ולאישתו במתנה מרגשת במיוחד. וואלה! סלבס מעוניינת באימוץ

יובל מעתוק קובי מעתוק האח הגדול/אינסטגרם צילום מסך

במהלך העונה האחרונה של "האח הגדול" סיפרה יובל מעתוק לא פעם על הקשר המיוחד שיש בינה לבין שני אחיה, ובעיקר על הדאגה שלה ושל אחיה הבכור כרמל לאח התאום של יובל קובי, בעל הצרכים המיוחדים. בזמן שהיא שהותה בבית דאג כרמל להפעיל חמ"ל תמיכה מכובד עבור האחות, שליוו אותה עד לניצחון בגמר.

התמיכה של האח ושל המשפחה בכלל אולי מובנית מאליה, אבל הזוכה הגדולה בחרה בכל זאת להשקיע סכום מכספי הזכייה שלה כדי להפתיע את אחיה ואת אשתו רות במתנה מיוחדת כאות תודה על העזרה והדחיפה שלהם בתקופה הזו.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה מעתוק על המתנה המרגשת- טיסה שסגרה להם לחופשה ברודוס: " לפני שנכנסתי לאח הגדול ידעתי שהמשפחה שלי תמיד תהיה מאחורי אבל לא ידעתי שאלו יהיו העוצמות", כתבה והוסיפה: "כרמל לא ישן ימים ולילות, קנה מגפון, בא כל הזמן לצעוק לי, הלך לראיונות, פתח חמ"ל עצום שכלל כל כך הרבה אנשים והכי חשוב החזיק את המשפחה שלנו בכל הזמן הזה שלא הייתי שם".

יובל מעתוק מפתיעה את אחיה. אינסטגרם, צילום מסך
אחות על מלא/צילום מסך, אינסטגרם

"כל זה לא היה קורה בלי אישה חזקה שמבינה, תומכת ומחזקת וזה לא מובן מאליו שהם וויתרו על המון דברים בשבילי. אני מרגישה שלא משנה מה אעשה לא אוכל לגמור לו ובגלל זה חשבתי לסגור לו ולרות טיסה שיהנו אחרי שלושה וחצי חודשים שהם עשו הכל למעני".

"תחבקו את האחים שלכם חזק, אין כמו אהבת אחים. תמיד אני מודה לבורא עולם על זה שזכיתי באח כמו כרמל ככה אני שקטה, רגועה ויודעת שיש לי את העוגן הכי חזק בעולם לטפל בקובי כשההורים שלי לא יהיו כאן".

וואלה! סלבס הביאה פעם במתנה לאחותה חולצה שהייתה קטנה אליה, וגם זה היה עבורה יותר מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully