וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחדים מהביטול? מילה קוניס ואשטון קוצ'ר מנסים להוריד פרופיל

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 16:50

אחרי הסערה בעקבות מכתבי עדות האופי ששלחו לטובתו של האנס המורשע דני מסטרסון, השחקנים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס מנסים לצאת מעין הסערה ולמזער את הנזקים. וואלה! סלבס אין תירוץ

אנחנו חיים בתקופה שלא קשה למפורסמים לאבד את מעמדם ברגע ולהיות מבוטלים. מי שעומדים על הסף בתקופה האחרונה הם השחקנים והפילנתרופיים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, ששלחו מכתבי עדות אופי לטובתו של הקולגה הותיק מ"מופע שנות ה-70", האנס המורשע דני מסטרסון.

מקורב אל הזוג סיפר ל- Daily Mail שהם מנסים להפחית יציאות ולהוריד פרופיל בניסיון למזער כמה שיותר את הנזק התדמיתי שנגרם להם מהמהלך הזה, עד יעבור זעם. אתמול (ד') נתפסו זוג השחקנים בעדשת המצלמה של הפפראצי בזמן שהם מסתובבים יד ביד ברחובות לוס אנג'לס.

באותם מכתבי עדות אופי שכתבו לשופט במשפטו של מסטרסון כתבו השניים כתבו לא מעט מילים יפות שגרמו לכל הסערה: "בכל 25 שנות החברות שלנו אני לא זוכר פעם אחת בה הוא שיקר לי, הוא אחד מהאנשים היחידים שאסמוך עליהם בחדר לבד עם הבת והבן שלי", כתב קוצ'ר. קוניס מצידה הוסיפה שהעבריין המורשע הוא: "בעל אופי יוצא דופן. הייתה לו השפעה חיובית משמעותית בחיי".

בנוסף למכתבים שהכניסו את שניהם ללא מעט צרות, החלו לצוף מחדש ברחבי הרשתות סרטונים ישנים ומטרידים של קוצ'ר בזכות אחת הנשים שהתלוננו נגד האנס, כריסי קרנל ביקסלר.

בסרטונים קוצ'ר זורק הערות מיניות כלפי מפורסמות שהיו עדיין קטינות כמו הילארי דאף: "היא מסוג הבנות שכולנו מחכים שיגיעו לגיל 18", אמר. ובראיון עבר לצד קוניס, איתה התחיל לעבוד כשהייתה עוד בת 14, העיר: "היא הייתה אפילו יותר לוהטת בגיל 14, אם מותר לי להגיד את זה"

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully