וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושפיזין של השמחות: הסלבס שהיינו רוצים לארח בסוכה

עודכן לאחרונה: 29.9.2023 / 9:46

החג הכי חברתי בלוח השנה העברי הגיע אלינו, אז וואלה! סלבס בחרה את מיטב הכוכבים שיבלו איתה זמן מתחת לסכך. הזוג המוזר, הקאמבק המיותר והסרטון המצמרר. זה לא חרוז, אבל זה נכון. קבלו אותם!

עמוס לוזון בעלים הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
חשבתם אחרת? עמוס לוזון/לירון מולדובן

מנהג אירוח האושפיזין בסוכה הוא אחד מהאהובים ביותר על וואלה! סלבס, שחוץ מהיותה מארחת מדהימה, חשפה לא מעט סודות בין הקירות הדקיקים של הסוכה שלה.

השנה האחרונה הייתה מלאה בלא מעט סקנדלים ושמועות, וכדי לשים הכל מאחור ולפתוח דף חדש ונקי, וואלה! סלבס החליטה להזמין כמה מכובדות ומכובדים לחלוק איתה את המינים והמטעמים. אז מי הצדיקים שנבחרו? הכינו את הלולבים!

סטטיק ורונה לי שמעון

סטטיק רונה לי שמעון חתונה רון ביטון. אור גפן,
סטטיק רונה לי שמעון חתונה רון ביטון/אור גפן

עד לפני מספר חודשים, וואלה! סלבס התכוונה להזמין את סטטיק לסוכה שלה כדי לשמוע את כל הג'וס. אחרי הכל, הבחור עבר שנה לא פשוטה ויש לנו תחושה שהרבה קטעים נותרו על רצפת חדר העריכה כשהוא עבד על הסרט שלו.

מאז שהוא ורונה לי שמעון ביחד, הג'וס כבר לא מעניין את וואלה! סלבס ושאלה אחת מנקרת בראש היפה שלה: איך זה קרה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עמוס לוזון

עמוס לוזון. ניר פקין
עמוס לוזון/ניר פקין

האיש, העסקים ובריכת השחייה הוא אורח רצוי מאוד בסוכה של וואלה! סלבס, שתשמח לשמוע פרטים על הסרטון שטלטל את המדינה. לא פרטים כאלה, סוטים. מי היו הבלשים הפרטיים ששכר, מי מאיים לפגוע בו ובבני משפחתו לכאורה ולמה הוא ואירית רחמים נפרדו? כל כך הרבה שאלות, כל כך מעט תשובות ואימג' אחד מהסרטון המדובר שמסרב לצאת לנו מהראש.

סתיו קצין

סתיו קצין. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
סתיו קצין/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

חג לא יכול להיות חגיגי בלי נוכחות של הברבי האנושית, שהצליחה להביא גם את האנשים המאופקים ביותר לשיאים חדשים של עצבים. וואלה! סלבס מעוניינת להזמין את סתיו קצין לסוכה שלה לשם ההשחרות, שיהוו ניגוד מושלם לכל הורוד הזה. אחרי הכל, אם היא לא חוששת לפתוח כזה פה מול המצלמות, דמיינו מה קורה כשאין תיעוד לאירוע.

דניאל גרינברג

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
אייל גולן דניאל גרינברג/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

אורחת נוספת בסוכה שלנו היא דניאל גרינברג, שמתבקשת להגיע סולו. בכל זאת, גם לרוחב הלב של וואלה! סלבס יש גבול. גרינברג לא תבוא בידיים ריקות ותביא ערכת שלום בית שכוללת חומר סיכה, דבר שיקליל את האווירה לפני כל השאלות הקשות שיש לנו. ויש לנו.

  • עוד באותו נושא:
  • סטטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully