וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות לעולם חוזרת: שאקירה מואשמת בהעלמת מס של מיליונים

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 11:53

הזמרת שאקירה, שתעמוד למשפט בספרד בגין העלמות מס בגובה 15.4 מיליון דולרים, עומדת בפני אישומים נוספים לפיהם לא שילמה מיסים בגובה מיליונים. וואלה! סלבס מלבינה

לפני קצת יותר משנה, בחודש יולי של 2022, הואשמה הזמרת שאקירה בהעלמת מס בגובה 15.4 מיליון דולר בין השנים 2012 - 2014. בתגובה היא טענה לחפותה ואמרה שלא גרה בספרס במהלך אותן שנים. אך על פי רישומי המדינה, הזמרת ומי שהיה בעלה שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה, רכשו שם בית ב- 2012 והתגוררו בו עם בנם שנולד שנה לאחר מכן.

המשפט ייפתח בקרוב והתביעה ביקשה שמונה שנות מאסר וקנס של מעל 23 מיליון יורו אם תימצא אשמה. אתמול (ג') נטרפו הקלפים פעם נוספת כשהוגשה תלונה נוספת כנגד הכוכבת עם אישומים דומים.

נראה שמס הכנסה הספרדי החליטו להמשיך לחקור את הכספים מהזמרת כי על פי הפרסום בעיתון הספרדי El Mundo, מתברר שהיא חייבת עוד 7.1 מיליון דולר על ההכנסות שלה משנת 2018 . בתלונה שהוגשה הואשמה הזמרת בהתחמקות מתשלום מיסים על ידי "שימוש בחברה בינלאומית כמקלט מס".

בנוסף, צוין שהזמרת "כשלה בלהכריז על ההכנסות שלה ולנכות הוצאות שלא היו רלוונטיות, ובכך הצליחה להפחית את הסכום שישולם למינהל המדינה של סוכנות המסים (AEAT) עבור מס הכנסה".

אם תהייתם איפה נמצאת הזמרת שהצליחה להסתכסך עם מס הכנסה פעמיים אז התשובה היא בצד השני של האוקיינוס, במיאמי, יחד עם שני בניה. השלושה עברו לעיר השמשית אחרי הפרידה המלוכלכת של הכוכבת מפיקה. פרידה שכללה הרבה עליות אבל בעיקר ירידות לרמות נמוכות מאוד.

וואלה! סלבס העלימה מס אחרי שלא קיבלה תשלום ממקום העבודה שלה. הלאפה לא תשלם על עצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • שאקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully