וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליבי כינור, בפי לשון: מאיה בוסקילה והחבר הצעיר מתמזמזים

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 17:27

הדיווה המקומית ובן הזוג הצעיר הגיעו למסיבת יום הולדת בה כל האורחים הקפידו על קוד לבוש חגיגי, אבל הם בחרו לעשות בדיוק את ההפך. אתם יודעים, כי הם לא מושכים מספיק תשומת לב. וואלה! סלבס קחו חדר

מאיה בוסקילה. אסף לב,
נו באמת. מאיה בוסקילה והחבר/אסף לב

מערכת היחסים הפתלתלה שהתקיימה בין מאיה בוסקילה לעוזי, על משקל ביונסה, השאירה את וואלה! סלבס בלי אוויר ובלי מילים. ואז הגיע שאולי, בן הזוג הנוכחי שלה שצעיר ממנה ב-18 שנה, ואיתו הגיעו גם מילים שוואלה! סלבס לא תגיד בקול רם. בשביל זה יש תמונות.

בסוף השבוע האחרון, בזמן שכולנו התחלנו לתכנן בקפידה את הארוחה המפסקת, איש העסקים רוני אינסאנז, הבעלים של רשת הנעליים scoop, חגג את יום הולדתו בסביון. האורחים התבקשו להגיע בקוד לבוש לבן, אבל בוסקילה ושאולי החליטו לבוא בשחור מכף רגל ועד ראש. קלאסי.

מי שחזו בפלא מקרוב היו יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, הילה סעדה, רון שחר, ליאור נרקיס ועדי הימלבלוי, שנהנו ממסיבה בסגנון מיקונוס. מי שהתחברה לקונספט היא האורחת דניאל גרינברג, שביקרה ביעד הסליזי ממש לא מזמן עם הגרוש המתקמבק אייל גולן.

הילה סעדה. אסף לב,
היי חמודה. הילה סעדה/אסף לב

בפעם הקודמת שגרינברג נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג הנעליים, היא וגולן בדיוק התחילו לצאת והיא החליפה את הקודמת שלו, רוסלנה רודינה. כעת שיש קאמבק על הפרק, אל תתפלאו אם תשמעו על חזרתה לנעליים. נקווה שלא יהיו גדולות עליה.

וואלה! סלבס מסתובבת יחפה כאקט מחאה. כלומר, אין לה כסף לזוג נעליים הגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully