וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אנגוס קלאוד מספרת על הרגע המחריד בו מצאה את גופתו

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 13:06

אמו של השחקן המנוח אנגוס קלאוד, ליסה קלאוד, שמצאה אותו אחרי שלקח מנת יתר של סמים חוזרת אחורה בזמן לערב הנורא בו איבדה את בנה ומשחזרת את הפרטים הקשים של המקרה הטראגי. וואלה! סלבס שבורת לב

רק מספר ימים אחרי שאיבדה את בעלה איבדה ליסה קלאוד גם את בנה, השחקן המנוח אנגוס קלאוד. מדובר היה בטרגדיה קשה במיוחד, בעיקר כשמתגלה שקלאוד האם הייתה זאת שמצאה את הבן שלה ללא רוח חיים.

"פה הבן שלי הלך לעולמו", סיפרה האם האבלה בראיון ל- People אתמול (ב') תוך כדי שהיא מצביעה על שולחן מעץ. היא חשפה שהיא חשבה שקלאוד נרדם על השולחן בזמן שעבד על האומנות שלו, אך הוא מעולם לא התעורר." התחלתי לנער אותו ולצעוק. דחפתי אותו חזק והוא נפל על הרצפה. ניסיתי להחיות אותו בהנשמה מפה לפה. צעקתי לשכנים שלי כי לא רציתי לעזוב אותו ולהתקשר למוקד החירום, המשכתי לנסות עד שהם לקחו אותו", היא סיפרה והמשיכה בדמעות: "אני מתגעגעת אליו כל כך כל כך. הוא היה אהבת חיי".

בשבוע שעבר (ה') אישרו Page Six שמותו של קלאוד נגרם כתוצאה ממנת יתר שלקח בטעות כששילב מספר רב של סמים קשים יחד. לאחר מותו ספדו לו הקולוגות מהסדרה "אופוריה" בה כיכב, אחת מהם היייתה השחקנית זאנדיה: "אני אסירת תודה שהייתה לי את ההזדמנות להכיר אותו בחיים.לקרוא לו אח, לראות את העיניים החמות והטובות שלו מחייכות, או לשמוע את הצחוק המדבק שלו".

הקריירה של השחקן המנוח התחילה בצורה הכי לא שגרתית שיכולה להיות, הוא סיפר בראיונות עבר שהוא לא חשב על להיות שחקן ומעולם למד משחק אלא התגלה בזמן שעבד במסעדה. בהתחלה הוא חשש לתת את המספר שלו לאדם שגילה אותו אך בסוף הוא הסכים, לוהק, וסומן מההתחלה ככוכב עולה. אבל כידוע כל ההצלחה הזאת נקטעה בהפתעה בעקבות לכתו בטרם עת.

וואלה! סלבס מזכירה לגולשיה שהם לא לבד. כל אדם שזקוק לסיוע נפשי, יכול לקבלו בעמותת ער"ן בטלפון 1201, או בסיוע אונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • אופוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully