וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאב הלב הזה הוא אמיתי": כוכבות אופוריה ספדו לאנגוס קלאוד

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 13:22

זנדאיה וסידני סוויני, שכיכבו בסדרה "אופוריה" לצידו של קלאוד שמת במפתיע, הגיבו ללכתו בפוסטים קורעי לב. וואלה! סלבס מפורקת

לכתו של השחקן אנגוס קלאוד (25) באה בהפתעה לכולם, ובטח גם לקולגות שלו, שהיו אמורים להתחיל לצלם ביחד את העונה השלישית של הדרמה של HBO, אופוריה. אחרי שמספר חברים מהתעשייה הספיקו כבר למסור תנחומים ולהספיד את קלאוד, הגיע תורה של הדוגמנית והשחקנית שמככבת לצידו בסדרה, זנדאיה.

השחקנית כתבה: "מילים לא יכולות לתאר את היופי שהוא אנגוס (קונור). אני אסירת תודה שהייתה לי את ההזדמנות להכיר אותו בחיים, לקרוא לו אח, לראות את העיניים החמות והטובות שלו מחייכות, או לשמוע את הצחוק המדבק שלו (אני מחייכת עכשיו רק מהמחשבה על זה)"

"אני יודעת שאנשים משתמשים במונח הזה לעיתים תכופות כשהם מדברים על אנשים שהם אהבו, שהם האירו את החדר כשהם נכנסו אבל תנו לי לספר לכם, הוא היה הטוב ביותר בזה. אני רוצה לזכור אותו ככה. עם כל האור האינסופי, האהבה והשמחה שהוא תמיד הצליח לתת לנו. אני נוצרת כל רגע".

אחרי כל המילים היפות זנדאיה חתמה את הדברים עם בקשה: "בימים אלה הלב שלי הוא עם אימו ועם משפחתו, בבקשה תהיו אדיבים וסבלניים, תהליך האבל נראה אחרת אצל כולם". בקשה מאוד הגיונית בהתחשב בזה שימים ספורים לפני לכתו של השחקן המנוח, הלך לעולמו גם אביו אליו הוא היה קרוב, והמשפחה ספגה אובדן כפול.

השמועות שרצות בין הצהובונים ברחבי העולם מדברות על האופציה שהוא פגע בעצמו והגיע למצב של מנת יתר, בעקבות המוות של אבא שלו. בהודעה שהפיצה המשפחה על כך שהלך לעולמו נכתב שהוא "יוכל להתאחד עכשיו עם אביו, שהיה החבר הטוב ביותר שלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מי שעוד העלתה הספד לחשבון האינסטגרם שלה היא השחקנית סידני סוויני. בפוסט שהעלתה כתבה: "אנגוס אתה היית נשמה עם הלב הכי פתוח וטוב שיש, מילאת החדר בצחוק. זה הפוסט הכי קשה שאי פעם הייתי צריכה לפרסם, ואני מתקשה למצוא את כל המילים".

"אתה תחסר יותר ממה שאתה יכול לדעת. אבל אני כל כך מבורכת שהכרתי אותך בגלגול הזה, ואני בטוחה שכל מי שהכיר אותך מרגיש ככה. כאב הלב הזה הוא אמיתי והלוואי שיכולתי לתת לך עוד חיבוק אחד. כל אהבתי איתך".

הקריירה של קלאוד התחילה בצורה לא שגרתית: הוא לא חשב על להיות שחקן, ומעולם לא למד משחק. יום אחד כשהיה במשמרת במסעדה בה עבד גילו אותו, ולמרות שבהתחלה חשש לתת את מספר הטלפון למי שמצא אותו, בסוף הוא הסכים, לוהק, וסומן ככוכב עולה שהמשיך לפרויקטים נוספים, שחלקם כבר צולמו ויעלו על המסך.

אחרי שוואלה! סלבס תמות היא מעוניינת בהלוויה והספדים קורעי לב על כמה שהיא הייתה מהממת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully