וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה עלתה המתנה המוגזמת שקנתה ג'יזל לבתה בת ה-10

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 19:50

דוגמנית העל האייקונית דאגה למתנה המושלמת לבתה הקטנה בסכום של יותר מ-9 מיליון דולר כדי להמשיך לפתח את התחביב המשותף של השתיים. אז מה בדיוק כוללת המתנה המוגזמת חוץ ממגרש וכדורסל? וואלה! סלבס רוץ ודהר

"אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא", זאת לא רק סיסמה בשביל הדוגמנית ג'יזל בונדשן. האמא המסורה דאגה למתנה הכי טובה שכל אחד יוכל לבקש במיוחד בשביל בתה בת ה- 10, ויויאן, שלא הייתה צריכה להסתפק רק בסוס אחד, אלא קיבלה במתנה בחווה שלמה.

הדוגמנית סיפרה אתמול (ד') ל- People שהיא רכשה לויויאן הקטנה חווה במיוחד כדי שתוכל לרכב על הסוסים שלה בשקט בלי שאף אחד יפריע לה. אך הילדה אינה היחידה שאוהבת לרכב על סוסים: "זה יכול להיות כיף כי זה משהו שאנחנו זוכות לעשות ביחד. אז הייתה כזה, בדרך הזאת אוכל לעזור לה להתאמן במה שהיא אוהבת", סיפרה בונדשן.

על פי הדיווח, שווי החווה הוא לא פחות מ- 9.1 מיליון דולר והיא נמצאת על שטח שגודלו ארבעה דונמים,
בו נמצאים גם מגרש פוטבול ובריכה לימים החמים של הקיץ בפלורידה.

ויויאן היא אחת מתוך שני הילדים המשותפים של הדוגמנית עם שחקן הפוטבול טום בריידי, והיא אחות צעירה לבנג'מין בן ה-13. השניים התגרשו באוקטובר של שנה שעברה אחרי תקופה ארוכה בה היו שמועות רבות סביב משבר ביחסים בין בני הזוג.

למרות שאגדת ה- NFL הצליח להמשיך הלאה במהירות, רק לאחרונה סיפרה בונדשן על הקושי שלה בסיטואציה: זו הייתה תקופה קשה מאוד עבור המשפחה שלי. עברתי הרבה, בכל זירה בחיי. היו הרבה תפניות בעלילה כי החיים לא צפויים והבנתי שאני צריכה לעשות את המיטב שלי, בהתאם לנסיבות כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully