וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צורך: הקאמבקים הכי מיותרים בביצה

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 10:40

אחרי שבועות של שמועות וספקולציות, דניאל גרינברג הודתה שהיא ואייל גולן חזרו להיות ביחד באופן רשמי. לצופה מהצד ברור שזו רכבת שדוהרת לתוך קיר, אבל יש נחמה קטנה בדמות זוגות אחרים, שחזרו להיות ביחד רק כדי להיפרד שוב. וואלה! סלבס מותשת

אייטמים שאנחנו סקפטיים לגביהם/NOW אבי אבישג

לרגל השנה החדשה שבאה עלינו לטובה, דניאל גרינברג אישרה באופן רשמי קבל עם, עדה ואינסטגרם שהיא ואייל גולן חזרו להיות ביחד. האם מישהו התרגש מהקאמבק הזה וחשב שהנה, יש פה שני אנשים שהבינו שהגורל שזר ביניהם והם יזדקנו יחד? התשובה היא לא, חוץ משניהם כמובן, אבל תנו להורמונים לרדת שניה.

הביצה המקומית מלאה בזוגות שנפרדו וחזרו, בקאמבק שלא הרגיש כמו איחוד שנועד לקרות, אלא יותר כמו פשרה שעולה על רכבת שעתידה להתנגש בקיר. כולנו צפינו מהצד באנשים שנפרדו וחזרו להיות ביחד תחת אור הזרקורים, רק כדי לראות אותם נפרדים שוב. וואלה! סלבס עשויה להישמע פסימית, אבל היא מאמינה בכל ליבה שאנשים לא משתנים. הבוגד ימשיך לבגוד, המשעמם לא יהפוך למרתק פתאום ולא רק את מותשת גברת מאיה בוסקילה, גם אנחנו התעייפנו מהספירה של עוזי ושלך. קבלו את הזוגות שלא היו צריכים לחזור.

לא כל הנוצץ: אביבית בר זוהר וקווין צרפתי

אביבית בר זוהר וקווין. אור גפן, יח"צ, עיבוד תמונה
אביבית בר זוהר וקווין/עיבוד תמונה, אור גפן, יח"צ

לאורך השנים בהן בילתה באור הזרקורים, אביבית בר זוהר מעולם לא הסתירה את הכמיהה להתמסדות והקמת בית בישראל. בני זוג באו, בני זוג הלכו אבל הנסיך על הסוס הלבן לא הגיע. אולי בגלל שהוא לא באמת קיים, ועל כך תעיד כל אישה נשואה בישראל.

מערכת היחסים עם קווין צרפתי נראתה מבטיחה, אבל אז הגיעה הצעת הנישואים. זוכרים את התיאוריה של וואלה! סלבס על פומפוזיות ומהירות הפרידה? הצעת הנישואים של צרפתי לבר זוהר כללה את כל המוטיבים כולם: מגדל אייפל, בעלי חיים, כתובות אש וטבעת מפלצתית. אחרי הרבה דמעות של שמחה נראה שהנה, בר זוהר הגיעה לנחלה ותהפוך לאשת איש.

בחודש יוני האחרון וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שבני הזוג נפרדו. בסטורי שהעלתה, אמרה בר זוהר שיש לה "השגחה אלוהית" שהייתה קצובה בזמן, כנראה, כיוון שבני הזוג חזרו להיות יחד פחות מחודש אחרי הפרידה. ושום אותם הסטוריז עם שבילים של עלי כותרת, נרות ותכשיטים נוצצים. לא הספקנו למצמץ והנה שוב אותם הסטוריז, בהם אביבית מסבירה באנגלית מטמטמת שהיא מפסיקה לנסות. מן האמבטיה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תזרקי אותו: קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן/GettyImages

בנות משפחתי קרדשיאן אוחזות בשפע כשרונות, בראשם אחיזת עיניים. מתחת לגוף המשופץ, העור המתוח והאאוטפיטים היוקרתיים, מסתתרות נשמות רכות וחסרות בטחון. אין הסבר אחר לעובדה שקלואי קרדשיאן, האחות השפויה ביותר במשפחה, הסכימה לחזור לשחקן הכדורסל טריסטן תומספון.
בני הזוג לא נישאו מעולם, אולם קלואי הביאה לעולם את בתם הבכורה טרו בשנת 2018, ימים ספורים אחרי שגילתה שתומפסון בגד בה. אתרי הרכילות פרסמו תיעוד של הכדורסלן מתמזמז עם מספר נשים במועדון וממשיך איתן לבית מלון. קרדשיאן האומללה, שהייתה בחודשי הריון מתקדמים, גילתה על הבגידה וכרעה ללדת שעות ספורות לאחר מכן. היא החליטה לסלוח לו והם המשיכו לגדל את טרו הקטנה, ילדה עם שם שסותר את כל מה שקורה בבית.

אבל תומפסון לא חיכה הרבה זמן ועשרה חודשים לאחר מכן, החליט לגוון עם בגידה כפולה: הוא התמזמז עם ג'ורדן וודס, הבסטי של קיילי ג'נר ומי שהייתה בת בית אצל הקרדשיאנ'ז. כיאה לנשים ששונאות נשים, וודס מצאה את עצמה בחוץ ואילו תומפסון זכה לחנינה. הוא וקלואי חיים יחד באושר עד היום. סתם, הם לא.

השניים החליטו להביא ילד נוסף לעולם ונעזרו בפונדקאית. באחת הסצנות הזכורות ביותר בתכנית הריאליטי המשפחתית, קים התקשרה לספר לקלואי שטריסטן הביא ילד עם מאמנת כושר אלמונית, וניסה לשלם לה דמי שתיקה. בדיקת אבהות הוכיחה שהוא אכן תורם הזרע לסיטואציה, כשבמקביל הוא וקרדשיאן מצפים לילד משותף נוסף. וואלה! סלבס מוכנה לשים את כל הונה, שעומד על 42 שקלים חדשות ושטר של כסף פרואני, על בגידה רביעית.

זהו סיפור, כזה מכור: מאיה בוסקילה ועוזי

מאיה בוסקילה עוזי סבון. אור גפן,
מאיה בוסקילה עוזי סבון/אור גפן

מאיה בוסקילה שהופיעה במערכה הראשונה תצוץ גם במערכת השלישית, אלא שהפעם זה יהיה בצורה מתישה במיוחד של און אנד אוף במערכת יחסים שנראתה לא יציבה כבר מהרגע הראשון. הדיווה המקומית ועוזי, על משקל ביונסה, התחילו לצאת בשנת 2018 והתארסו שנה לאחר מכן. וואלה! סלבס חושבת שכלל שהצעת נישואים פומפוזית ופומבית אמנם מצטלמת נפלא, אבל נגמרת כמעט תמיד באסון. והנה, ברוך השם, הייתה גם פרידה מתוקשרת, אבל השניים התקמבקו והתחתנו למרות נורות האזהרה.

האורחים שהגיעו לאירוע הנוצץ והביאו ממיטב כספם ודאי התבאסו לגלות שהשניים החליטו להתגרש כשנתיים לאחר מכן, ולהתקמבק שוב תוך ניסיון לגנוב את הרעם לכלה רוסלנה רודינה בחתונה שלה. אצל ליהיא גרינר אירוע כזה לא היה עובר. הפרידות של בני הזוג היו מלוות כמובן בדרמות ברשתות החברתיות, שסוקרו בהרחבה. הוייב הכללי: תאונת רכבת שאיש לא יכול למנוע.

זה ייגמר בדם: מייגן פוקס ומאשין גאן קלי

מייגן פוקס ומאשין גאן קלי, 22 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מייגן פוקס ומאשין גאן קלי, 22 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפעם לא מדובר בעוד מקרה מתיש של בני זוג שמסרבים להבין שזה לא מנט טו בי ונלחמים בתחנות רוח, אלא במערכת יחסים רעילה שעשויה להסתיים בצורה טראגית בלי התערבות של מבוגר אחראי.

בני הזוג לא הסתירו מעולם את חיבתם לטעימת דם הדדית, יחסי מין במקומות פומביים ואווירה כללית של קרינג'. מאשין גאן קלי הציע למייגן פוקס נישואים עם טבעת מהממת אמנם, אבל מעוצבת כך שתפצע אותה אם תנסה להסירה. בסרט דוקומנטרי על המוזיקאי נחשף כי בזמן שהשחקנית שהתה בצילומים באירופה, הוא התקשר אליה מארצות הברית, איים להתאבד והכניס קנה של רובה לפיו במהלך השיחה. שוב, כשהיא במרחק של אלפי קילומטרים ממנו, בלי יכולת לעזור ועם סכנה שאהבת חייה לכאורה יפוצץ לעצמו את הראש בשיחת טלפון. מבינים על איזה ווייב טראגי דיברנו?

אחרי שבועות של שמועות על משברים, פרידה ופוקס אחת שמחקה את חשבון האינסטגרם שלה, וואלה! סלבס קיוותה שהיא הצליחה להיחלץ ממערכת היחסים הקשה. אבל זה היה המקרה הם לא היו מופיעים ברשימה המכובדת הזו והם חזרו להיות יחד. יש לקוות שהפעם לא בסביבת כלי נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully