וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה בגבוה: לא תאמינו כמה עלתה הדירה החדשה של יעל שלביה

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 10:11

הדוגמנית המהממת התחדשה לאחרונה בנכס שווה במיוחד, לאחר שרכשה דירת פאר בפרוייקט יוקרה חדש בתל אביב. איפה נמצאת הדירה החדשה בעיר ומכמה שקלים היא נאלצה להפרד כדי לרכוש אותה? וואלה! סלבס שמאית מקרקעין

יעל שלביה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מתי חנוכת הבית?/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בעלות על דירה הפכה בשנים האחרונות להיות אחד מהחלומות של כל אדם בישראל כנראה. כשהמחירים טסים לשמיים ונרשמת מלחמה לא פשוטה על כל הגרלה של דירה במחיר למשתכן, יש לא מעט אנשים שזו הפכה להיות כבר פנטזייה רחוקה עבורם. אלא אם אתם בעלי ממון, כמובן.

הדוגמנית יעל שלביה הגשימה לאחרונה את החלום הזה, ואין ספק שעם תג המחיר הנלווה, לא מדובר בחלום שהיה פשוט להשיג אותו, אלא הצריך לא מעט עבודה קשה. שלביה רכשה לאחרונה דירה חדשה דנדשה פרויקט היוקרה של קבוצת חג'ג', הבונה מגדל פאר מושקע במיוחד עם לא פחות מ-49 קומות, למקרה שהדוגמנית התגעגעה למגדלי הענק של דובאי.

הדירה נמצאת במיקום שווה במיוחד, פארק בבלי בתל אביב, ואם תהיתם מה הגודל שלה, אז מדובר בכ-80 מטרים שמתחלקים על פני 3 חדרים, ויש גם מרפסת וחנייה כמובן. ואם אתם מעוניינים להיות שכנים ותוהים לגבי המחיר, אז רק נציין שמדובר ביותר מ-5 מיליון שקלים. בקטנה.

כאמור, מגורים בבניין יוקרתי הם לא דבר חדש עבור שלביה, שזכתה כבר לראות את הנוף מגבוה בזמן שהיא ובן זוגה, הזמר עומר אדם, התגוררו בדובאי במשך חצי שנה עד חזרתם ארצה בחודש מאי האחרון. עכשיו נותר לחכות ולראות, האם הם הולכים להתגורר בדירה השווה יחדיו?

וואלה! סלבס חולמת לגור בקומה ה-49 ועד אז מסתפקת במגורים בדירת המרתף שנמצאת בתוך חניון בקומה מינוס 4.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully