וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, כבר נגמר? עומר אדם ויעל שלביה חוזרים לישראל

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 16:39

אחרי מספר חודשים על קו דובאי-ישראל, בני הזוג חזרו לישראל וכבר עזבו את הדירה היוקרתית שחלקו ביעד האקזוטי. וואלה! סלבס וולקאם!

יעל שלביה עומר אדם. אור גפן,
תפסנו אתכם! עומר אדם ויעל שלביה/אור גפן

בסוף השבוע האחרון משה פרץ חגג את יום הולדתו ה-40 במסיבה חגיגית עם כל החברים הטובים. מי שהפתיעו במיוחד היו עומר אדם ויעל שלביה, שהגיעו גם הם לאירוע וניסו לחמוק מהצלמים. אבל מה אתם יודעים, לא מדובר בעוד וויקנד בישראל והשניים חוזרים לגור כאן.

כפי שפורסם באתר MAKO, אחרי שהייה של חצי שנה בדובאי, אדם עזב את הדירה היוקרתית וחזר להתגורר במשמר השבעה. ביום העצמאות האחרון העלה אדם פוסט אותו חתם במילים "נתראה בקרוב" והנה זה קרה. ברוכים השבים, חמודים!

משה פרץ. אור גפן,
מזל טוב נשמה! משה פרץ/אור גפן
מיכל הקטנה. ניר פקין
ואיך החום פתאום עולה. מיכל הקטנה ויולי/ניר פקין

כאמור, פרץ המתוק חגג יום הולדת באירוע שנערך במועדון השלוותא בנמל תל אביב. כיאה לאיש אהוב במיוחד, הוא הצליח לקבץ את כל המי ומי, שעזבו את הבישולים לשבת והגיע להרים למי שאולי נחשב לפרה הקדושה בזמר המזרחי, זה שאף פעם לא נכנס לפרובוקציות, ומי כמונו יודעים כמה זה קשה.

בין החוגגים מצאנו את מיכל הקטנה ובתה יולי, דודו אהרון, אייל גולן, עינב בובליל, אירית רחמים, מירן ומאור בוזגלו, צחי קומה ועוד רבים וטובים. מי שדווקא החליטה לפסוח על האיוונט והעלתה שפע סימני שאלה היא אגם בוחבוט.

וואלה! סלבס ניסתה להגיע לנמל תל אביב בסוף השבוע, אבל החליטה שטיפול שיניים יהיה אלטרנטיבה הולמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully