וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושחש הבלש: האקסית של החבר החדש של קים במסר מוצפן

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 11:26

אחרי שהתפרסמו הדיווחים על הזוגיות החדשה של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן ושחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור, מתברר שהאקסית שלו ממש לא הייתה מרוצה. האם היחסים של השניים התחילו מוקדם משידענו? וואלה! סלבס דה וינצ'י

לא פעם פרידות בביצה הופכות למלוכלכות ומלאות בדרמה הסוחפת אחריה את הג ברשתות, וגם הפעם נראה שזה המקרה. אחרי שהשמועות על זוגיות בין כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן ושחקן ה- NFL אודל בקהאם ג'וניור לא הפסיקו להתחזק מתחילת חודש יולי ועכשיו תורה של האקסית הטרייה של שחקן הפוטבול, הדוגמנית לורן ווד, להגיב.

ווד העלתה תחילה שלוש תמונות סלפי לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "להישאר נוכח ברגע זה הדבר הכי קרוב שיש ללסמוך על הלא נודע". אך היא לא הסתפקה במסר המוצפן הזה, וכנראה עלה לה כבר מכל ההערות שקיבלה בעקבות הפרידה, אז היא הודיעה בפוסט נוסף: "אם אתה מתחיל משפט עם "אני שונא להיות הבן אדם הזה אבל..." פשוט תעצור שם בבקשה".

הדוגמנית ושחקן הפוטבול הציגו לעולם את הזוגיות שלהם בנובמבר, בשנת 2019, ולמרות שלא רואים עלייה, ווד היא אמא לילד קטן שמשותף לה ולבקהאם ג'וניור. זיידן הקטן יחגוג שנתיים בחודש פברואר הקרוב.

אולי משהו מהדברים שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה מכוונים לכוכבת הריאליטי או לשחקן ה- NFL כי מקורים מספרים ל- Page Six שהשניים נצפו מבלים יחד עוד בזמן המסיבה שערך לכבוד יום ההולדת השלושים שלו לפני מספר חודשים, ועוד לפני שהתחילו השמועות על היחסים בין השניים.

אשת העסקים וכוכב הפוטבול נצפו מספר פעמים במסיבות ויציאות בחודשים האחרונים, אם זה במסיבת יום העצמאות האמריקאי שהחל ב- 4 ביולי שם החלו השמועות שהיא יוצאת בכלל עם כוכב פוטבול נוסף, טום בריידי. ואם זה כשנכנסו לאותה מסעדה במיאמי עם עוד מספר אנשים. למרות כל המפגשים אותם מקורבים מספרים שיש לשניים הרבה חברים משותפים ושהם בילו בעקר בקבוצות למרות הפלירטוטים.

למרות כל ההתרגשות חשוב לזכור שהקורבים לכוכבת הגדולה של משפחת קרדשיאן מוסרים שהיא אמנם פתוחה שוב למציאת אהבה אבל רק אם היא תמצא את האדם הנכון. ואפילו עם כל הדיווחים על הקרבה בין השניים הם מתעקשים שהשניים רק חברים טובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קים קרדשיאן אודל בקהאם ג'וניור. אינסטגרם, צילום מסך
100% בעד סטוצים/צילום מסך, אינסטגרם

ומה מהצד של בקהאם ג'וניור? מקורב אליו סיפר ל- Daily Mail: "הוא 100% בעד סטוצים אבל לא בדיוק בעד להיכנס למערכת יחסים עם קים. הוא מנסה לחזור למי שהוא היה פעם במגרש לפני הפציעה שלו ורוב הריכוז שלו נמצא שם, אבל הוא גם מאוד אוהב לחגוג ולהינות עם חברים, ואם קים תיקח בזה חלק זה מדהים", כמה קלאסה.

וואלה! סלבס לא מאמינה בצפנים או רמזים ופרסמה את פרטי חשבון הבנק של האקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully