וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה הלאה: זה הבחור החדש בחייה של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 12:40

האם כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן סוף סוף מצליחה להתגבר על רצף שברונות הלב שחוותה בשנים האחרונות? אמנם השמועות סביב אגדת הפוטבל טום בריידי לא היו נכונות, אבל נראה שהטעות הייתה רק בשמו של החבר החדש, כי המקצוע היה מדוייק. וואלה! סלבס טאצ'דאון

בחודש יולי האחרון החלו שמועות על מערכת יחסים אפשרית בין כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן ואגדת ה- NFL טום בריידי, שעד מהרה התגלו כשגויות, מאחר והספורטאי בכלל יוצא עם הדוגמנית אירינה שייק. אך נראה שקרדשיאן לא ויתרה לגמרי על שחקני פוטבול, כי מסתבר שמי שמסתמן כבוייפרנד החדש שלה מככב באותה הליגה.

על פי הדיווח במגזין People, ממקורות המקורבים לכוכבת הריאליטי סיפרו שהיא התחילה להיפגש עם שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור, אחרי שהוא נפרד מבת זוגו איתה יצא תקופה ארוכה, לורן ווד. האקסים הטריים אגב חולקים ילד משותף, זיידן, שהביאו יחד לעולם בחודש פברואר בשנה שעברה.

מהצד של אשת העסקים, לא נראה שהיו יותר מידי מערכות יחסים רומנטיות ציבוריות או עקביות עם אף אחד מאז הפרידה שלה מהקומיקאי פיט דיווידסון באוגוסט של 2022. פרידה שכנראה לא עזרה למצבו הנפשי הרעוע, כשרק לאחרונה הוא נכנס שוב לשיקום נפשי.

אך למרות ההתרגשות סביב האהבה החדשה שאולי פורחת בין השניים, אתר TMZ חשף אמש (ג') שבקהאם ג'וניור אמנם התחיל לבלות עם כוכבת הריאליטי בזכות חברים משותפים של השניים, אך אותם מקורות דאגו לכבות את הדאגה דיי מהר.

על פי המקורות, הכוכבת לא יוצאת עם מישהו רציני כרגע אבל היא כן פתוחה שוב למציאת אהבה אם היא תמצא את האדם הנכון ולמרות הקרבה בין שחקן הפוטבל לאשת העסקים, המקורות מתעקשים שהם רק חברים טובים.

וואלה! סלבס כבר הפסיקה לצפות שחברים שלה ישדכו לה בני זוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully