וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההכרזה על הקאמבק: אייל גולן הפתיע את דניאל גרינברג

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 14:25

אחרי שבועות של רמזים וספקולציות ובעיקר לא מעט רגעים משותפים, אייל גולן ודניאל גרינברג אישרו באופן רשמי את הקאמבק בפוסט שעלה בערב ראש השנה. אז מה הייתה ההפתעה המיוחדת שהזמר עשה לה? וואלה! סלבס דבק מגע

אייל גולן מפתיע את דניאל גרינברג על הסט. יוסי מיכאלי ואור גפן,
הפתעה!/יוסי מיכאלי ואור גפן

בערב ראש השנה תשפ"ד התרחש מאורע שמתברר שלא מעט אנשים חיכו לו, ואחרי שבועות של רמזים סותרים, תמונות פאפארצי ושלל חופשות משותפות, אייל גולן ודניאל גרינברג הכריזו סוף סוף שהם חזרו זה לזרועותיה של זו.

מאז השניים לא נפרדים לרגע, גם לא כנראה כשמדובר בהפסקה קצרה לצורך עבודה וצילומים. גרינברג, שנמצאת בתקופה הכי חמה מבחינת התעניינות תקשורתית (בכל זאת, לא כל יום חוזרים לגרוש, במיוחד שהוא אחד הזמרים המפורסמים במדינה), הצטלמה אתמול (ג') לקמפיין מותג הוולנס My Shemen, הכולל שמני פלזר לנשים וגברים, כן.. בדיוק כמו שזה נשמע.

דניאל גרינברג צילומים לmyshemen. יוסי מיכאלי ואור גפן,
הדיווה/יוסי מיכאלי ואור גפן

כמובן שכל כלי התקשורת כבר תיכננו ושריינו להגיע ליום הצילומים כדי לראיין את גרינברג ולשמוע על הקאמבק, אבל יום לפני היא הודיעה כי אין לה כל כוונה להתראיין ולארח על הסט את כלי התקשורת השונים. מי שכן הגיע להרים לה במקום היה גולן, שכנראה מאוד התגעגע והחליט להפתיע אותה על הסט. נו, לפחות יצאו מזה תמונות.

וואלה! סלבס אזקה את עצמה למשרדי בורגראנץ' עד שהם הסכימו להחזיר את השוקו פאי אליו התגעגעה כל כך. אין בעד מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully