וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן חושפת את הצלקת לאחר הסרת הגידול הסרטני

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:32

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן חשפה את הצלקת שנשארה מהסרת הנקודה שהייתה לה על הלחי, והתגלתה כגידול סרטני שסיבך את חייה. וואלה! סלבס מקדימה תרופה

1 הסטורי של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
היה לא פשוט/צילום מסך, אינסטגרם
2 הסטורי של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הייתה אזהרה לפני התמונה/צילום מסך, אינסטגרם

חלפה כמעט שנה מאז שכוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן חשפה שנותחה בפניה לאחר שהתגלה כי היא סובלת מגידול סרטני. ברצף תמונות שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, פרסמה קרדשיאן עדכון רפואי וסקירה שלמה של התהליך שעברה בשביל לטפל גם בתוצאות: הצלקת שנשארה לה על הלחי לאחר הניתוח. "למי שלא יודע, הייתה לי צלקת מסרטן העור על הלחי", הוסיפה.

קלואי המשיכה והרימה לרופא שדאג לטפל בה: "לא רק שהוא הסיר את הגידול ודאג שאני לגמרי נקייה מסרטן, אלא גם עשה עבודה כל כך פאקינג נהדרת בדאגה שהצלקת שלי תהיה קטנה ככל האפשר". לאחר מכן שיתפה גם במצב הלחי שלה לאורך הדרך, כשהיא מתחילה בנקודה שקישטה את פנייה והתחילה את הכל.

3 הסטורי של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
"הייתי מעדיפה שקע על מלנומה כל יום"/צילום מסך, אינסטגרם

כשנגמר הניתוח נשארה קרדשיאן לא רק עם תפרים וצלקת על הלחי, אלא גם עם שקע שלא עשה חסד עם עצמות הלחיים שלה אך היא נשארה אופטימית: "אני ממש לא מתלוננת כי הייתי מעדיפה שקע על מלנומה כל יום. אני כל כך אסירת תודה לכל הרופאים שעזרו וממשיכים לעזור לי במסע שלי מול סרטן העור".

אחרי שהחלימו התפרים לחלוטין ונשארו רק הצלקת הקטנה והשקע, דאגה כוכבת הריאליטי שעשתה את הרוב המוחלט של הונה על המראה שלה, למלא את השקע והלחזיר את הלחי למצב כמעט מושלם. לא משהו שפילטר טוב לא יכול לתקן.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
5  הסטורי של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מילאה את השקע/צילום מסך, אינסטגרם
6 הסטורי של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
"מה היה יכול לקרות"/צילום מסך, אינסטגרם

"מעולם לא דמיינתי שהנקודה הקטנה הזאת תהפוך לסרטן העור", סיכמה, "אני לא יכולה לדמיין אפילו מה היה יכול לקרות אם לא הייתי הולכת לרופא ונבדקת בזמן. תשומת לב לעור שלנו ולשינויים הקטנים בו זה כל כך חשוב. לעולם אל תרגישו מובכים, או כאילו אתם עושים הר מעכבר, או פרנואידים. אין דבר כזה להיות זהיר מידי. אתם האחריות שלכם! תדאגו לעצמכם".

וואלה! סלבס דואגת למלא חורים בבטן ולשים לב לשינויים על המשקל לפי העין בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully