וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור של אהבה: איך ויקטוריה ודיוויד בקהאם הכירו?

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:25

הפוש ספייס הנצחית ויקטוריה בקהאם ובעלה, אגדת הכדורגל דיוויד בקהאם, הם אולי הפאוור קאפל היציב ביותר. אז איך שומרים על הזוגיות באור הזרוקים? הכוכבת חוזרת אחורה בזמן, נזכרת בימים היפים וחושפת פרטים חדשים. וואלה! סלבס חניון

זה לא סתם שזוגות רבים לא שורדים את החיים באור הזרקורים. מעבר לכך שהזדמנויות מרגשות צצות בכל פעם מחדש, לרוב גם הצהובונים לא מקלים בכלל על הסיטואציה. אז מה עשו מעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם ואגדת הכדורגל דיוויד בקהאם?

בטיזר ששיתפה מעצבת האופנה בחשבון האינסטגרם שלה לקראת הדוקומנטרי החדש שלהם "בקהאם", מבית ענקית הסטרימינג נטפליקס, חושפת הכוכבת את הדרכים היצירתיות שהיו נפגשים בהן כשרק התחילו לצאת אחד עם השנייה: "המנהל של היה אומר לי תמיד לשמור את זה בשקט. היינו נפגשים בחניונים", כשתגובתו של כדורגלן העבר הייתה לצחוק על התנאים: "קלאסה" אמר בגיחוך.

מעבר לכך שהדוקומנטרי יכלול את סיפורו של בקאהם ככוכב כדורגל אגדי, הוא גם עתיד לחשוף פרטים נוספים על החיים המשותפים של השניים מהתקופה שהיו מתחבאים בחניונים ועד החופשות המשפחתיות שמנקרות לנו את העיניים ברשתות החברתיות.

מעבר לזוגיות היציבה, המשפחה כולה דואגת להציג חזית אוהבת, מגובשת וגאה. לשניים יש ארבעה ילדים משותפים: ברוקלין, רומיאו, קרוז והארפר הקטנה שעוררה סערה בגיל 12 בלבד בעקבות שתמונה שעלתה ביום ההולדת שלה, כשעשתה קעקוע זמני עם בת הזוג של אחיה.

וואלה! סלבס נמצאת בזוגיות לא יציבה עם הספה שלה, היא כבר לא מצליחה להכיל את הכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully