וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידות, השערוריות והבריכה: וואלה! סלבס סוגרת שנה מהממת

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 15:11

השנה החולפת הייתה עמוסה באירועים שהצליחו לשמח, להעציב, להפתיע ולזעזע אותנו. כן, אנחנו מדברים על סרטון הבריכה. לכבוד תשפ"ד שבאה עלינו לטובה, קבלו סיכום מטריף. שנה טובה!

סיכום שנה וואלה! סלבס/מערכת וואלה!

השנה החולפת הייתה מורכבת במיוחד בגזרת הסלבס, ואם היינו צריכים לתת לה כותרת היא הייתה "משבר חמור לזוגיות". אפשר לקרוא לזה פיילוט לפרידה, שיחת שימוע או כתובת על קיר, אבל כולם חוו משבר בזוגיות.

מי שהחליטו לפסוח על השלב הזה ופשוט להודיע שהם חוזרים לשוק הפנויים-פנויות היו מורן בן אסולין, הכלה שהטריפה את המדינה והתגרשה מבעלה איתמר אחרי שנה אחת של נישואים. אביב גפן ושני פרידן עשו את זה בצורה יפה ואלגנטית, ואילו אירית רחמים ועמוס לוזון הכחישו. כשהסרטון מהבריכה דלף, כבר לא היה טעם להכחשות.

אבל בואו לא ניפול לעצב ונהיה אופטימיים, כי השנה החדשה הביאה איתה התחלות חדשות ולא צפויות. סטטיק ורונה לי שמעון לא השיקו את הזוגיות שלהם באופן רשמי, אבל כשהוא אומר שהיא עושה לו פרפרים בבטן והיא מצידה לא מפסיקה להתרגש, ברור לכולם מה קורה פה. תמונות הפפראצי של השניים לא השאירו מקום לספק כי כמו שאומרים אצלנו בעדה - לא הולכים לקנות מצעים ביחד כשזה אפלטוני לחלוטין.

גם דנה פרידר ויהודה לוי, שאני אנשים שהלבבות השבורים שלהם סוקרו באופן פומבי מאוד, הצליחו להתנחם זה בזרועות זו. אחרי מספר חודשים של זוגיות בסתר השניים הפכו את זה לרשמי עם תמונה משותפת באינסטגרם, שהעניקה להם את הטייטל הזוג הכי יפה בביצה.

עמוס לוזון ואירית חמים. אור גפן, יח"צ, עיבוד תמונה
ואם פרידה. עמוס לוזון ואירית רחמים/עיבוד תמונה, אור גפן, יח"צ

אי אפשר להיפרד מתשפ"ג בלי קצת שערוריות, בראשן מערכת היחסים בין אליקו בן ה-46 ללירז בת ה-18. אפשר לדבר על פער הגילים, אפשר להתייחס לקולאז'ים המטריפים שהם מעלים לרשתות החברתיות, אבל עם דבר אחד אי אפשר להתווכח: הבייבידול שלירז בחרה ללבוש לכותל, שם אליקו הציע לה נישואים.

עמוס לוזון שהופיע במערכה הראשונה יחזור במערכה השלישית, רק שהפעם הוא לא לבוש. איש העסקים נפל קורבן לניסיון סחיטה מכוער וסרטון אינטימי שלו דלף לרשת. למרבה המזל, המשטרה הצליחה לתפוס את מי שעומדים לכאורה מאחורי המעשה המכוער, אבל לא נשכח את הימים בהם קבוצות הווצאפ התמלאו בניחושים, התרחשויות ופריימים שהיינו מעדיפים לשכוח.

הסקנדל האחרון קשור לחבר מתוק על ארבע: כלבלב שעומר אדם העניק ליעל שלביה. הדוגמנית העלתה לרשת סרטון בו קיבלה קופסת מתנה בתוכה הונח כלב, מהסוג שנכנס לתיק ועולה אלפי שקלים. עוקבים של בני הזוג, כמו גם עמותות שפועלות לרווחת בעלי חיים יצאו נגד המעשה וקראו לאמץ ולא לרכוש כלבים. שלביה הסבירה שהכלב היה שייך לאישה שלא הייתה מסוגלת לטפל בו ולא מדובר במקרה של רכישה לשם שופוני והכל בא על מקומו בשלום. עד הפעם הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully