וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי פרפרים בבטן": סטטיק משתף על הזוגיות עם רונה לי

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 12:33

כמעט חודש אחרי שנחשפה הזוגיות המפתיעה בין סטטיק ורונה לי שמעון, ועכשיו סוף סוף הזמר הסכים לשחרר קצת פרטים על הקשר בין השניים. אז איך זה התחיל ומי עשה את הצעד הראשון? וואלה! סלבס קופידון

סטטיק מתנדב בעמותת עמותת ניצני ראשון/מערכת וואלה!

בתחילת חודש התבשרנו בבשורה המפתיעה במיוחד, כי סטטיק ורונה לי שמעון נמצאים בתחילתו של קשר זוגי. מאז השניים שמרו על עמימות יחסית, ועכשיו סוף סוף משחררים קצת פרטים על הזוגיות.

הזמר הגיע אתמול (ב') להתנדב בעמותת ניצני ראשון, עמותה עוזרת לילדים נכים ולהוריהם, כחלק משיתוף פעולה של Coke Studio של קוקה קולה. כחלק מהפעילות נפגש סטטיק עם ילדי העמותה וגם סיפר לכל מי ששאל על כך שהוא מרגיש "פרפרים בבטן" בקשר החדש.

סטטיק סיפר כי הוא ורונה לי נפגשו בפעם הראשונה בפסטיגל שבו לקחו חלק, ולאחרונה היא הגיעה להופעה שלו במנורה ומאוחר יותר גם למסיבת האפטר פארטי, שם העניינים התחממו כשהוא עשה את הצעד הנועז. לפי הפנים והמבט בעיניים, נראה שהוא לגמרי מאוהב.

כזכור, סטטיק היה נשוי בעבר לשרית פולק. השניים התחתנו באירוע מפואר בשנת 2021, אולם מערכת היחסים שלהם עלתה על שרטון בקיץ האחרון וסטטיק עזב את דירתם המשותפת. לפני הפרידה השניים נקלעו לשמועות על פרשה שכללה את אלה לי להב, מאיה ג'ריס ורון נשר, נגדו הגיש סטטיק תביעה. בנובמר האחרון השניים התגרשו באופן סופי.

וואלה! סלבס מרגישה פרפרים בבטן בכל פעם שהיא עוברת ליד דוכן שווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully