וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מחיר לחופש": ליאור קוקה מגיבה על הסכום שתאלץ לשלם לאדל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 9:26

הקונדיטורית לשעבר ואושיית הרשת הגיבה בעמוד האינסטגרם שלה על החלטת בית המשפט, שפסק אתמול שעליה לשלם לאדל בספלוב ומשפחת עבד כ-60 אלף ש"ח. מה היא חושבת על ההחלטה? וואלה! סלבס לשון הרע

אדל בספלוב וליאור קוקה. אינסטגרם, צילום מסך
תם ונשלם?/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (ב') הגיע לסיומו הסכסוך המשפטי שארך כ-3 שנים בין ליאור קוקה לבין אושיית הרשת אדל בספלוב ומשפחת עבד, משפחתו של בעלה של אדל. הסכסוך שהחל בשותפות עסקית שהתפרקה הפך מהר מאוד לפומבי ומלוכלך, עד לפסיקת בית המשפט שהתקבלה וקבעה כי קוקה היא זו שתאלץ לשלם לבספלוב ומשפחתה.

על פי הפסיקה, בית המשפט דחה את תביעתה של קוקה וקיבל את תביעת הנגד של משפחת עבד, וקבע כי קוקה תשלם להם סכום גבוה במיוחד- 57,325 ש"ח. בנוסף נקבע כי הבעלות על המתכונים שהיו חלק מהעסק וזכות השימוש בהם תהיה שמורה לחברה של משפחת עבד, אך במקביל ניתן צן מניעה שאוסר עליהם לעשות שימוש בסימן המסחר ובשם של ליאור קוקה, בו השתמשו עד כה על אף שהיא כבר לא הייתה חלק מהמקום, כאמור.

מאז שהחל הסכסוך קוקה השאירה בצד את הקונדיטוריה והפכה לגורו ניקיון עם ליין מוצרים משלה וסדרת ריאלטי שעוקבת אחרי מעלליה של משפחתה. אחרי שהתקבלה הפסיקה היא הגיבה אתמול בעמוד האינסטגרם שלה בסטורי שהעלתה.

ליאור קוקה מגיבה לפסיקת בית המשפט. אינסטגרם, צילום מסך
מסתכלת על חצי הכוס המלאה/צילום מסך, אינסטגרם
ליאור קוקה מגיבה לפסיקת בית המשפט. אינסטגרם, צילום מסך
לשון הרע לא מדבר אליה?/צילום מסך, אינסטגרם

"אני רוצה להודות להשם על כל הטוב שהוא גומל לי ולברך בברכת הגומל", פתחה בסטורי שהעלתה והוסיפה: "ועוד חכמינו כתבו- אין יום טוב כיום התרת הספק. מכאן אני ממשיכה הלאה בדרכי שנבנתה כלבנה על לבנה בעמל כפיי ובעיקר באין סוף סיוט מהבורא ומאנשים שנקרו בדרכי".

בסטורי נוסף שהעלתה התייחסה לסכום הגבוה אותו תאלץ לשלם: "אין מחיר לחופש. אין מחיר לחופש העשייה, לחופש הפעולה, לחופש התנועה, לחופש המחשבה. ואין מחיר לשמו של האדם. ואני? אני הייתי מוכנה לשלם כל מחיר! כי לשון הרע לא מדבר אליי".

וואלה! סלבס אומרת את ברכת הגומל בכל פעם שהיא מצליחה לעבור ליד מקרר ולא לפתוח אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully