וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכום המטורף שליאור קוקה תשלם לאדל בספלוב ומשפחתו של מאצ' עבד

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 12:42

הסכסוך המשפטי בין כוכבת הרשת והקונדיטורית ליאור קוקה לבין אדל בספלוב ומשפחתו של בעלה מאצ' עבד הגיע כנראה לסיומו, לאחר שבית המשפט פסק לזכותם של בספלוב ומשפחתה. מה הסכום אותו תאלץ קוקה לשלם? וואלה! סלבס עוגת שכבות

ליאור קוקה ואדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
תערער על ההחלטה?/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשלוש שנים החל סכסוך משפטי מלוכלך במיוחד בין ליאור קוקה, שנחשבה בזמנו למלכת הקינוחים, לבין אדל בספלוב ומשפחתו של בעלה, מאצ' עבד, לאחר שקובי, אביו של מאצ', נכנס לשותפות עם קוקה שהתפרקה לאחר כשנה.

היום (ב'), הגיע הסכסוך המשפטי לסיומו (לפחות לעת עתה), לאחר שבית המשפט דחה את תביעתה של קוקה וקיבל את תביעת הנגד של משפחת עבד, ופסק כי קוקה תשלם להם סכום גבוה במיוחד- 57,325 ש"ח. בנוסף נקבע כי הבעלות במתכונים וזכות השימוש בהם תהיה שמורה לחברה של משפחת עבד, אך במקביל ניתן צן מניעה שאוסר עליהם לעשות שימוש בסימן המסחר ובשם של ליאור קוקה.

הסיפור כאמור החל באוקטובר 2020 כשקוקה הגישה תביעה כנגד קובי עבד בטענה כי הפר את ההסכם ביניהם ולא שילם לה כנדרש. בספלוב מיהרה להתערב בעניין, ופירסמה פוסט ארוך בעמוד האינסטגרם שלה בה תקפה את ליאור: "עצוב לי עצוב לי מאוד שהבחורה הזאת מהרגע שהתפרסמה דואגת ומנסה לגרום לקובי חמי לנזק וזה מה שמעצבן אותי , שבן אדם שאכל מהצלחת שלנו מנסה דרך פרסום לזכות בתשומת לב של הקהל בבית".

קוקה לא נשארה חייבת והגיבה בזמנו גם היא: "התחברתי עם אנשים שסמכתי עליהם בעיינים עצומות. תכננתי איתם דרך לשנים קדימה. אבל להם לא הספיק. אז רימו אותי, גנבו אותי וניצלו את היותי תמימה. ביקשתי את מה שמגיע לי והתעלמו ממני כאילו אני לא קיימת, כאילו לא הכל ממותג "ליאור קוקה" שזה במקרה..אבל רק במקרה..השם שלי. אגב שעושים דברים מהלב בשביל חברים לא מנופפים בהם וקוראים לזה 'לירוק בצלחת'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully