וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו נו נו: הבן של קים קרדשיאן עשה לה בושות מול צלמי הפאפרצי

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 15:32

בנה בן ה-7 של הכוכבת והראפר קניה ווסט מוכיח שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ (לפחות בכל מה שקשור לגנים שירש מאבא שלו), ובלי בושה הראה לצלמי הפאפרצי בדיוק מה הוא חושב עליהם. ואיך הגיבה קים? וואלה! סלבס שמה זין

קים קרדשיאן וסיינט. אינסטגרם, צילום מסך
שובב שכזה/צילום מסך, אינסטגרם

התבגרות לאור הזרקורים היא לא דבר פשוט בכלל, בטח כשלא מדובר בבחירה של הילד או הילד/ה, שנקלעים לא פעם לסיטואציות מסוימות רק בגלל הורים המפורסמים. על אחת כמה וכמה כשההורים שלך הם שניים מהאנשים הכי מפורסמים בעולם, כשכל יציאה מהבית כולל מפגשת עם עשרות צלמי פאפרצי.

הילדים של בנות משפחת קרדשיאן כנראה כבר התרגלו לעובדה שבכל פעם שהם יצאו מהרכב או ממקום מסויים הצלמים ימתינו להם, אבל המפגשים עם הצלמים לא תמיד מסתיימים בשלום מסתבר. כך גם קרה ביום שישי האחרון, כשקים אספה את סיינט, בנה המשותף שלה ושל הראפר קניה ווסט, ממשחק כדורסל בלוס אנג'לס שבו הוא השתתף.

כשהשניים נתקלו בצלמי הפאפרצי הילדון בן ה-7 הוכיח שהוא לגמרי ירש מהביטחון והחוצפה שיש לאבא שלו, ועשה אצבע משולשת לעבר הצלמים. הקרדשיאן קלטה את העניין שנזפה בו וניסתה (לפחות לרגע) לכסות את הפנים שלו עם היד שלה.

זו לא הפעם הראשונה שהבן השובב של הכוכבת עושה לה בושות. בחודש יולי האחרון קרדשיאן לקחה את סיינט למשחק הכדורגל של ליונל מסי, ובזמן שהתראיינה ל-Apple TV הזאטוט דאג לגנוב לה את הפוקוס כשלא הפסיק להפריע לה במהלך הראיון.

סיינט הוא בנה השני של הכוכבת ביחד עם הראפר, איתו היא חולקת שלושה ילדים נוספים: נורת' (10), שיקגו (5) וסאלם (4). השניים, כזכור, החלו לצאת יחד בשנת 2012 ושנתיים לאחר מכן נישאו. בשנת 2021 הם הודיעו על פרידה ובנובמבר 2022 חתמו סופית על הסכם הגירושים והמשמורת על ילדיהם המשותפים.

וואלה! סלבס שוברת את המצלמה של כל מי שמצלם אותה גם מבלי שהיא מתכוונת לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully