וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי: "סטטיק רק מצפצף ומדבר בשירים שלו, מי הוא בכלל?"

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 12:52

המריבה החד צדדית הכי מטריפה בביצה נמשכת, והפעם שימי תבורי לא הסתפק בתגובה רפה באינסטגרם של ססטיק אלא שוחח עם וואלה! סלבס וסיפר בדיוק מה הוא חושב על השותף והחבר לשעבר של בנו

סטטיק, שימי תבורי. ראובן קסטרו, ניב פקין, עיבוד תמונה
ראש בראש. סטטיק ושימי תבורי/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, ניב פקין

עברו שעות ספורות מאז שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הריב המטריף והחד צדדי בין שימי תבורי לסטטיק, שהיה הבסטי והשותף המוזיקלי של בן אל תבורי. אבל מה אתם יודעים, קטטות שמתחילות ברשתות החברתיות נמשכות ממש כאן, כיוון שתבורי לא הסתפק בתגובה רפה על הפוסט של סטטיק והחליט להוסיף עוד קצת שמן למדורה.

בשיחה שערך עם וואלה! סלבס, המשיך תבורי האב להעלב בשם בנו, שמתגורר עם זוגתו דני לוי בארצות הברית: "נורא הרגיז אותי שהוא מאחל לכל עם ישראל ולזמרים שהופיע איתם הופעה אחת. הוא קידם כל מיני בנות, שבינינו זה יחסי ציבור ומה שקידם את האלבום שלו. הוא היה צריך להגיד משפט אחד, קטן ויפה: תודה על השנים היפות. אבל כלום, לא הכניס שום מילה. אז אני אמרתי מי הוא בכלל? הוא רק מצפצף ומדבר בשירים שלו, זמר הוא מעולם לא היה ולא יהיה. ברחוב כולם אומרים לי כל הכבוד שנכנסת בו. נפגעתי בשמו של בן אל, הוא הילד שלי. סטטיק לא היה יכול להוסיף כמה מילים? מה יש?".

הריב המטריף התחיל אמש (א'), אז העלה סטטיק פוסט בו סיכם את השנה הנהדרת שעברה עליו, והודה לכמה משותפיו לדרך. שימי לא אהב את העובדה שבן אל לא זכה לאיזכור בפוסט, והגיב: "תודה ענקית לבן אל היקר בני, שעשה אותך ושנתן לך את הפוש הראשון. בלעדיו היית היום זמר רחוב אני אבא גאה לבני בן אל שהיה שם עבורך. עצוב איך אנשים משתמשים באחר בכדי להפוך את עצמם למצליחים, והמצליחים האמיתיים יושבים ופגועים מאנשים כמוך. תתבייש לך במי שאתה, כי מי שאתה זה בזכותו של בני בן אל ולא אחרים".

וואלה! סלבס מאסה בסכסוכים ומכריזה על שנת שלום. סתם, לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully