וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי נגד סטטיק: "בלי בן אל היית היום זמר רחוב, תתבייש"

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 9:30

המוזיקאי האהוב העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט בו סיכם את השנה המוצלחת שעברה עליו, אבל שימי תבורי פחות התחבר למילים ותבע את עלבונו של בן אל, שהיה השותף המוזיקלי של סטטיק: "הוא עשה אותך". וואלה! סלבס קטטה

כמו כוכבים רבים בביצה המקומית, סטטיק ניצל את ראש השנה כדי להעלות פוסט בו סיכם את השנה שעברה עליו וחגג את העובדה שקטף כל טייטל אפשרי בגזרה המוזיקלית. סטטיק הוסיף והודה לאנשים שלקחו חלק בעשייה ועזרו לו להגיע ליעד הנכסף, אבל מי שפחות התחבר לטקסט הוא שימי תבורי, אביו של בן אל תבורי, שהיה השותף המוזיקלי של סטטיק עד לפני קצת יותר משנה.

תבורי האב הגיב לפוסט של סטטיק וכתב: "תודה ענקית לבן אל היקר בני, שעשה אותך ושנתן לך את הפוש הראשון. בלעדיו היית היום זמר רחוב אני אבא גאה לבני בן אל שהיה שם עבורך. עצוב איך אנשים משתמשים באחר בכדי להפוך את עצמם למצליחים, והמצליחים האמיתיים יושבים ופגועים מאנשים כמוך. תתבייש לך במי שאתה, כי מי שאתה זה בזכותו של בני בן אל ולא אחרים".

בהמשך, התווספה תגובה נוספת מחשבונה של יהודית באומן, בה נכתב "ומה בכך שאתה ממש אבל ממש לא זמר, אלא צפצפן". קלאסי!

שימי תבורי יהודית באומן. יח"צ,
חשבון זוגי/יח"צ

העוקבים של סטטיק לא נשארו אדישים למילים הקשות של שימי ויהודית: "בן אל מוכשר מאוד וכבודו במקומו, אבל אין דרך להעצים אחד על ידי החלשת האחר. סטטיק גאון מוזיקלי, תפרגנו. מקנאה מתים", כתב גולש אחד ואילו אחר הגיב "שניהם היו צוות מצוין, כל אחד נתן משהו והם הפכו לאיזון, אבל זה היה ונגמר, משהו שקורה כל הזמן. זהו, עכשיו כל אחד בעולם שלו. לא צריך להידחף בכוח ולהיות אויבים, שנה טובה ובריאות".

וואלה! סלבס מכניסה פופקורן למיקרו ומחכה. לא להתפתחויות בסיפור, מחכה שהוא יהיה מוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully