וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצבני במיוחד: לבויפרינד של קנדל ג'נר נמאס מהביקורות

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 14:41

למרות שהראפר באד באני והדוגמנית עדיין לא אישרו באופן רשמי את מערכת היחסים שלהם, אתרי הרכילות מעבר לים והמעריצים חגים סביב אותו רומן. כעת, לזמר נמאס מהביקורות והוא מוציא את זעמו על החטטנות של המעריצים: "אני לא חייב לתת להם הסברים". וואלה! סלבס כוס מים קרים

קנדל ג'נר ובאד באני פאפרצי. אינסטגרם, צילום מסך
אין פרטיות בעולם הזה אה?/צילום מסך, אינסטגרם

כבר כמה חודשים שהדוגמנית קנדל ג'נר (27) והבויפרנד החדש הראפר באד באני (29) מעוררים את סקרנותם של אתרי הרכילות מעבר לים, למרות שטרם אישרו את הזוגיות באופן רשמי. אך לכל התהילה מתלווה גם לא פעם ביקורת וחטטנות מצדם של המעריצים ונראה שלראפר די נמאס מזה.

בראיון למגזין Vanity Fair, שיתף הראפר איך הוא מרגיש בנוגע לחטטנות המעריצים בחייו האישיים: "הם לא יודעים איך אני מרגיש, הם לא יודעים איך אני חי, הם לא יודעים כלום ואני ממש לא רוצה שהם ידעו. אני לא חייב לתת הסברים לאף אחד". עוד התלונן הראפר והוסיף: "יש אנשים שטוענים כי אמנים צריכים לסבול את זה. אבל אני לא צריך לקבל את זה כעובדה רק בגלל שרציתי להיות אמן. בסופו של דבר, כל אחד מקשיב לי כי הוא רוצה - אני לא מכריח".

למרות שהמוזיקאי והדוגמנית עדיין כאמור לא אישרו באופן רשמי את מערכת היחסים שלהם, הם נצפו לא פעם מבלים צמודים במספר לא מבוטל של דייטים. "פעם זה היה בחור עם מצלמה ופלאש. היום כבר כולם משמשים כצלמי פפראצי. אף אחד לא מכבד את הפרטיות שלך", אמר ונזף בכל החטטנים. אך אל מול שורת הנזיפות הראפר גם דאג לזרוק עצם לכל הלרלרנים למיניהם...

הסטורי של באד באני. אינסטגרם, צילום מסך
זרק קצת שמן למדורה. באד באני/צילום מסך, אינסטגרם

לפני פחות משבועיים העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו נראה הראפר כשהוא עירום לחלוטין ורק קווי המתאר של גופו נראים. אבל איזה מזל שטכנולוגיות פשוטות עמדו בידם של המעריצים דאגו להבהיר את התמונה ולראות את כל הפרטים הקטנים, וגם את הגדולים. כמובן שתמונה כל כך סקסית לא תעבור בשתיקה ברשתות החברתיות: "מעולם לא הגברתי את הבהירות שלי כל כך מהר", כתבה מעריצה נרגשת אחת. תגובות נוספות כמו: "אלוהים אדירים תודה" ו- "נהיה פה חם", כיכבו גם כן.

וואלה! סלבס מחכה שהאקס יוריד את החסימה אחרי שהיא שלחה לו תמונת עירום קשה לצפייה.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully