וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט ונפגע: באד באני העלה תמונה וחשף קצת יותר מדי

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 15:19

הבויפרינד של הדוגמנית קנדל ג'נר העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו ושבר את הרשת. טוב, לא בדיוק הוא אלא הבוש. וואלה! סלבס מצנזרת

הסטורי של באד באני. אינסטגרם, צילום מסך
חום של סוף אוגוסט בלי מזגן/צילום מסך, אינסטגרם

אחד הדברים שהשושלת המפוארת של משפחת קרדשיאן- ג'נר ידועה בהם היא היכולת של בנות המשפחה לשבור את הרשת בעזרת תמונה בודדה ושערורייתית. מי שכנראה למד וניכס לעצמו את אותם הכישורים הוא הראפר והבויפרנד של קנדל ג'נר, באד באני.

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו פרסם הראפר תמונה ללא כיתוב בו נראים רק קווי המתאר של גופו, אך יכולות טכנולוגיות פשוטות לא חמקו מאצבעותיהם של המעריצים והעוקבים. הם דאגו להבהיר את התמונה ולראות את כל הפרטים הקטנים, וגם את הגדולים.

כמובן שתמונה כל כך סקסית לא תעבור בשתיקה ברשתות החברתיות: "מעולם לא הגברתי את הבהירות שלי כל כך מהר", כתבה מעריצה נרגשת אחת. תגובות נוספות כמו: "אלוהים אדירים תודה" ו- "נהיה פה חם", כיכבו גם כן.

אבל כמו תמיד היו כאלה שפחות התלהבו, אחד מהם כתב: "אתם יודעים שיש פורנו אמיתי באינטרנט אם אתם מעוניינים לראות איברי מין, נכון?". גולשת אחרת הרגישה מחוייבת להביע חוות דעת: "גם כשהוא נראה טוב זה עדיין רק בסדר, אני היחידה?", על טעם ועל ריח מאמי.

הסטורי של באד באני. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של באד באני/צילום מסך, אינסטגרם

לא פעם נאמר המשפט "השטן עובד קשה אבל קריס ג'נר עובדת קשה יותר" בכל מיני פלטפורמות ברחבי הרשת, ואפשר להבין למה. לא הרבה אחרי שהעלה את הסלפי המדובר, קיבלנו גם תמונה של קוקטיילים פוטוגניים במיוחד כשמאחור נמצא מותג הטקילה של קנדל.

ג'נר והראפר התחילו לצאת בתחילת השנה, אחרי שהדוגמנית חוותה רצף מאכזב של כדורסלנים מליגת ה- NBA. לא הרבה אחרי שהשמועות על רומן בין השניים צצו, הם נצפו מבלים יחד ומאז לא מפסיקים להיתפס באירועים ויציאות על ידי צלמים חרוצים.

וואלה! סלבס הייתה מצטלמת בעירום אם הייתה מצליחה לצאת מהמחטב שנתקעה בו בכיתה ט'.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully