וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי עם קהל של משתוללים: סתיו קצין מתרגלת למעמד החדש

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 9:51

יוצאת הריאליטי שהגיעה למקום השני בגמר האח הגדול, אבל הייתה המתמודדת הכי בולטת ושנויה במחלוקת של העונה, הגיעה לארוחת בוקר במסעדה בתל אביב. בואו נגיד שהמעריצים במקום לא נתנו לה להנות מהמקושקשת. וואלה! סלבס גבינת שמנת

סתיו קצין. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
השיער צריך כסא נפרד. סתיו קצין/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בתחילת השבוע סתיו קצין עזבה את בית האח הגדול במקום השני, והשאירה את הצ'ק והטייטל ליובל מעתוק. אחרי מפגש מרגש עם ילדיה, קצין מנסה להתרגל לחיים החדשים שלה בתור סלבריטאית רשמית ונראה שזה לא פשוט, אבל היא עפה על החיים שלה.

הברבי האנושית הגיעה אתמול (ד') ל"חצר גולדמן" בתל אביב, כדי לבלות בארוחת בוקר מול הים. גולש אמיץ ששהה במקום וזיהה את תוספות השיער מקילומטרים, תיעד את קצין שלא הצליחה לאכול בשקט כיוון שכל אדם שהבחין בה ביקש סלפי. הכוכבת נענתה בשמחה ואהבה, אבל הבינה עד מהרה שאם לא תעבור לשבת במקום דיסקרטי יותר, לא תהיה כאן שום מקושקשת.

אחרי שעזבה את הבית, קצין התבטאה במספר הזדמנויות והסבירה שהיא הייתה אמורה לזכות. יובל מעתוק הגיבה אתמול בחשבון האינסטגרם שלה, ולמרות שלא נקבה בשמה של סתיו בצורה מפורשת, לא היה קשה להבין למי היא התכוונה.

סתיו קצין. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
צ'יז!/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

"זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בהתאם ובדרך שלי. וכמובן שתמיד בכבוד! אבל אני לא יכולה להרדם בידיעה ש'זאת שעשתה את העונה' איכשהו מנסה לגורם לי להרגיש שלא מגיע לי. הגיע לי ואת זה אתם קבעתם! רק אהבה תנצח!" תקפה הזוכה וסיכמה: "זכיתי בזכות ולא בחסד. ביזע, דמעות ובמלא אהבת חינם וגם בהמון שמחה. אני שמחה שביומיים האחרונים טעמתם טיפה מהטעמים שאנחנו אכלנו במשך שלושה וחצי חודשים", כתבה מעתוק.

וואלה! סלבס יצאה למסעדה בנמל, אבל עוררה בהלה. היא נראתה כמו לוויתן שנסחף לחוף.

  • עוד באותו נושא:
  • סתיו קצין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully