וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הראשונה מאז הפרידה: סופי טרנר נצפתה במראה שונה לגמרי

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 17:20

השחקנית נצפתה בפעם הראשונה מאז ההודעה על הגירושים שלה ושל בעלה, הזמר ג'ו ג'ונאס, אחרי ארבע שנות נישואים. אבל למה היא נראתה משונה כל כך ומה האביזר שתפס את עיני הצלמים? וואלה! סלבס בלשית

ג׳ו ג׳ונאס וסופי טרנר, 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דווקא היו זוג יפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני קצת יותר משבוע התחוללה רעידת אדמה מפתיעה במיוחד בביצה ההוליוודית, כשהשחקנית סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס הודיעו על כך שהם מתגרשים אחרי ארבע שנות נישואין. ההודעה על הפרידה של השניים תפסה רבים בהלם, מכיוון שהם נחשבו לאחד מהזוגות היותר מתוקים ויציבים בתעשייה.

הדיווחים על הפרידה החלו כשמועה, אך עד מהרה דווח כי ג'ונאס כבר נפגש עם עורכי דין לענייני גירושין ויומיים לאחר הפרסום על הפגישה השניים הוציאו הצהרה רשמית על כך שהם מפרידים כוחות. הזמר נתפס מאז על ידי צלמי הפאפרצי וגם המשיך את הופעותיו כמתוכנן, ואתמול (ג') סוף סוף הצליחו הצלמים לתפוס גם את טרנר בפעם הראשונה מאז הדיווחים על הפרידה.

בתמונות שפורסמו ב- Page Six, השחקנית תועדה כשהיא עם איפור כבד ופאה בלונדינית קצרה כשהיא לבושה בגופייה שחורה שחשפה קעקוע זמני גדול על הגב שלה. אבל למראה המשונה הזה יש סיבה טובה- טרנר צולמה במהלך הפסקת סיגריה על סט צילומי הסדרה "ג'ואן" בה היא מגלמת את גנבת התכשיטים הבריטית ג'ואן הניגטון.

מה שתפס את עיניהם החדות של הצלמים היה מגן הפלאפון של הכוכבת, עליו מצויירים החייזרים מסדרת הסרטים "צעצוע של סיפור". לאביזר מתברר יש משמעות מיוחדת, מכיוון שהיא וג'ונאס עשו קעקוע משותף בשנת 2018 עם ציטוט של המשפט המפורסם של באז שנות אור מהסרט: "עד האינסוף ומעבר לו".

וואלה! סלבס עד היום מבכה על הפרידה של אורנה ומשה דץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully