וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסה לעכל ולהבין מה עברתי": ליאל מסכם את החוויה בבית האח

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:59

המאפר ומסרק הכלות שנכנס בכניסה השנייה אל בית האח הגדול והגיע עד למקום החמישי בגמר, סיכם את החוויה בבית הכי מצולם במדינה: "הגשמתי חלום ופעם אחת בחיים שלי עשיתי משהו למעני". וואלה! סלבס בראצית

ליאל קוצרי נגד סתיו קצין - האח הגדול 2023/tiktok.com/@bigibrotheril

המאפר והמסרק ליאל קוצרי נכנס בסערה לבית האח הגדול ביחד עם יתר דיירי הכניסה השנייה, וכבר בתעודת הזהות שלו עורר לא מעט עניין אחרי שהבטיח לתת קונטרה לסתיו קצין. במהלך השהות בבית הוא חולל מספר סערות שהובילו גם לדיונים נוקבים ברשת, אבל בסופו של דבר הצליח להתברג אל הגמר הגדול, אותו סיים במקום החמישי.

אתמול (ג'), יומיים אחרי משדר הגמר, סיכם סוף סוף קוצרי את החוויה מהבית הכי רותח במדינה ונראה שהוא לגמרי לא מתחרט על הכניסה לבית, שעוררה את זעמן של לא מעט כלות להן הוא הבריז מיום החתונה.

"מנסה לעכל ולהבין מה עברתי כנראה שייקח לי המון זמן אבל לבינתיים ,כמות האהבה שאני מקבל היא לא נורמלית! תודה לכל אותם אנשים שתמכו בי ובחרו בי בכל פעם מחדש! אנשים שהאמת שלי הזיזה להם מיתר בלב כי אם לומר את האמת שמתי את הלב שלי על המסך שלכם. הגשמתי חלום ופעם אחת בחיים שלי עשיתי משהו למעני! פייר הגיע לי", כתב בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו.

ליאל קוצרי. מיכה לובוטון,
ביוש/מיכה לובוטון

"תודה לאח הגדול שלי שגרם לי לאהוב שוב את עצמי ובעיקר להיות גאה בכל חלקי הפאזל של חיי שהרכיבו תמונה שתשאר איתי לעד. פרק אחד בחיים נגמר אבל עוד המון חדשים לפנינו", סיכם קוצרי את הפוסט המרגש.

לפיינליסט הבולט מצפה כאב ראש לא קטן כעת כשהוא יצא מהבית, כשחוץ מהכלות הכועסות שהמתינו ליציאה שלו על מנת לקבל תשובות, עומדת לפניו גם תביעה ע"ס 150 אלף ש"ח שהוגשה נגדו על ידי בעלי מועדון הגריי בתל אביב בעקבות אירוע סוער שהתרחש במקום.

וואלה! סלבס הוכתרה להיות בריידזילה מהגיהנום עוד לפני שהציעו לה נישואין.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully