וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד: יענקי גולדהבר יצא לשופינג ונאלץ להעזר במאבטחים

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 9:53

המתמודד הכי מתוק בתולדות האח הגדול החליט לנצל את ההייפ לטובת רענון המלתחה, אבל העובדה שחי בבועת פריים טיים במשך שלושה חודשים לא הקלה על התהליך והוא נאלץ להשתמש בשירותי אבטחה. וואלה! סלבס מבוקשת

יענקי גולדהבר. משה מזרחי,
יפה לך! יענקי גולדהבר/משה מזרחי

המצלמות כבו, הנינג'ות אופסנו ומתמודדי האח הגדול מנסים לחזור למציאות, שהשתנתה בחודשים בהם היו כלואים בבית הכי מצולם במדינה. יענקי גולדהבר, הפיינליסט הכי מתוק בתולדות הריאליטי, לא נח לרגע מאז אירוע הגמר ואתמול (ג') הוא יצא לעשות שופינג.

גולדהבר שמתגורר בבני ברק הגיע לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה. אם הוא חשב שהמסע יסתיים בכמה מדידות מוצלחות וללא תקריות, הוא טעה טעות מרה. מבלים בקניון זיהו את גולדהבר, שנאלץ להעזר במאבטחים שפילסו לו את הדרך וליוו אותו לחנות.

בתמונות פפראצי שהגיעו לידיים הדביקות של וואלה! סלבס, נראה יענקי מתרשם, מודד ובעיקר מאושר מהמעמד החדש. בניגוד לכוכבים שנעלמים מחיינו במהירות בה הגיעו, גולדהבר מחפש בימים אלה סוכן שייצג אותו ומתכנן להישאר באור הזרקורים לעוד הרבה מאוד זמן. ואימרו אמן, חברים.

יענקי גולדהבר. משה מזרחי,
חמוד מדי/משה מזרחי

גמר האח הגדול נערך בתחילת השבוע וגולדהבר קטף את המקום השלישי והמכובד. סתיו קצין, שהייתה הדיירת הכי שנויה במחלוקת במהלך העונה וסומנה על ידי רבים כזוכה הגדולה, נאלצה להסתפק במקום השני ולהפוך לסגנית של יובל מעתוק, שהייתה האחרונה לעזוב את הבית וקטפה צ'ק על סך מיליון שקלים לפני מיסים.

בראיון שערכה עם וואלה! סלבס מיד אחרי הזכייה, אמרה מעתוק: "אני מתרגשת מאוד, לא מעכלת ומחבקת את זה חזק כי זה רגע שאני חיה עכשיו והוא לא יחזור".

וואלה! סלבס יצאה לשופינג, אבל מצאה רק שקיות זבל גדולות ושקית בורקסים קטנה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully