וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל מעתוק אחרי הזכייה: "עדיין לא מעכלת, מחבקת את הרגע הזה חזק"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 10:39

המתמודדת שזכתה לצאת אחרונה מהבית הכי מצולם במדינה סיפרה לוואלה! סלבס מה היא מתכננת לעשות עם הכסף, האם היא תעבור לגור בתל אביב ומה התוכניות ליום שאחרי. קבלו אותה!

יובל מעתוק גמר האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!

למרות שסתיו קצין הייתה המתמודדת הבולטת ביותר לאורך העונה של האח הגדול, והזכייה במיליון הייתה לדעת רבים בידיים שלה, מי שקטפה את הפרס הגדול ואת אהבת הקהל היא יובל מעתוק. אמש (א'), אחרי שיצאה כמנצחת מהבית הכי מצולם במדינה, מעתוק התפנתה לשוחח עם וואלה! סלבס ולספר על התחושות.

"אני מתרגשת מאוד, לא מעכלת ומחבקת את זה חזק כי זה רגע שאני חיה עכשיו והוא לא יחזור". מעתוק סיפרה מה היא מתכננת לעשות עם כספי הזכייה: "לתרום לעמותת אקי"ם ואני רוצה לתרום למקום בו אחי קובי נמצא בטבריה. עוד לא ראיתי אותו ואני מחכה לזה, זכיתי להיות אחות תאומה לילד עם פיגור. הוא חשף אותי לעולם המיוחד הזה ואני מאוד מאמינה במושג 'אוטיסט זו לא קללה'. אני מקווה שהצלחתי קצת להעלות את המודעות לזה".

למרות שהשתדרגה באופן רשמי מאישה אלמונית לדרגת סלב, מעתוק לא מתכננת לעזוב את ביתה:
נשארת במגדל העמק, ברור. בתל אביב אני רק עובדת. אני אוהבת את תל אביב ואת החברים שלי, אבל המקום שלי זה מגדל העמק".

יובל מעתוק קובי מעתוק האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
הפגישה המרגשת. יובל וקובי מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

ומה עבר לה בראש ברגעים בהם ירדה אחרונה במורד המדרגות והבינה שהיא הזוכה? "כל הזמן אמרתי 'תודה בורא עולם ושעשיתי את זה. זה לא מובן מאליו ואני אומרת תודה לכל מי שהצביע לי".

אז למה היא לא הכינה ממולאים ועלי גפן בבית, איפה היא תחגוג את ראש השנה ומה היא מאחלת לצופי וואלה! סלבס? צפו בראיון המלא בראש הכתבה!

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully