וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הספקנו להתגעגע: מתמודדי האח הגדול יצאו לבילוי לילי מסעיר

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 12:25

הפורשים והמודחים מהבית הכי מצולם במדינה יודעים ש-15 דקות של תהילה חולפות במהירות האור, אז נראה שהם מוותרים על שעות שינה עבור עוד פלאש. איפה הם בילו עד השעות הקטנות של הלילה? וואלה! סלבס ריטלין

האח הגדול. אור גפן,
ברצינות, לכו לישון שניה/אור גפן

מוקדם יותר השבוע התקיים הגמר של האח הגדול, ומהבית שוחררו באופן רשמי שורה של סלבריטאים חדשים שהגיחו לאוויר העולם כמו ציפורים מכלוב או משב רוח שמביא עמו ריח של רפת. הפורשים והמודחים נכחו באירוע הנוצץ שהסתיים בשעה מאוחרת במיוחד, אבל מחסור בשעות שינה זה לא מה שימנע מהם להמשיך לחגוג. מצד שני, כשיש רק 15 דקות של תהילה, שינה היא אוברייטד לחלוטין.

אמש (ב') סוכנות הדוגמנות lace models חגגה את השנה החדשה בבר הקרפלה בתל אביב. להבדיל מספיר, אברהם, לין, אורי נגר ועוד מודחים ופורשים שכבר חוו אירוע מתוקשר או שניים, הפיינליסט המתוק יענקי גולדהבר הגיע לאירוע ראשון ונראה שהוא דווקא יכול להתרגל למעמד הזה מהר מאוד.

מי שהבריזו מהמסיבה הן הזוכה הגדולה יובל מעתוק והסגנית הראשונה סתיו קצין, כיוון שהן ימתינו לאירוע הנכון ובעיקר לסכום הנכון.

יובל מעתוק גמר האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!

בראיון שמעתוק העניקה לוואלה! סלבס מיד אחרי הזכייה, היא אמרה: "אני מתרגשת מאוד, לא מעכלת ומחבקת את זה חזק כי זה רגע שאני חיה עכשיו והוא לא יחזור". חלק מהכסף בו זכתה ייתרם לצדקה: "אני רוצה לתרום לעמותת אקי"ם ואני רוצה לתרום למקום בו אחי קובי נמצא בטבריה. עוד לא ראיתי אותו ואני מחכה לזה, זכיתי להיות אחות תאומה לילד עם פיגור. הוא חשף אותי לעולם המיוחד הזה ואני מאוד מאמינה במושג 'אוטיסט זו לא קללה'. אני מקווה שהצלחתי קצת להעלות את המודעות לזה".

וואלה! סלבס לא יוצאת למסיבות. היא לא מעוניינת במגע עם הזולת.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully