וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המודל שלו: האיחוד המרגש של יענקי עם האישה הקרובה אליו ביותר

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 13:31

הדייר שהגיע למקום השלישי בגמר האח הגדול, יענקי גולדהבר, לא שכח להכניס את האישה שהכי חשובה לו ללוח הזמנים שעמוס בראיונות, ולא הצליח לעצור את הדמעות מהאיחוד אחרי כל כך הרבה זמן בו היו בנפרד בזמן שהיה סגור בבית. וואלה! סלבס מכבדת

יענקי וסבתא שלו האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
המפגש המרגש/צילום מסך, אינסטגרם

הכרטיס של יענקי גולדהבר לגמר כבר היה מובטח בתחילת המסע שלו בבית האח הגדול מבחינת הצופים, כשהמשימה היחידה שהייתה לו היא לא לפרוש. וכשמסביבו עזבו לא פחות מארבעה דיירים, מדובר היה במשימה לא קלה בככל, בעיקר בהתחשב בזה שהוא תרגל ויפאסנה על בסיס שבועי כשדאג לא להוציא מהפה הגה במהלך השבתות כדי שהמצלמה לא תהיה עליו ותגרום לו לחלל את השבת.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, שיתף יענקי על האיחוד המרגש עם סבתו אחרי היציאה מבית האח אחרי 104 ימים: "הלב שלי שלם מחדש! במשך שלושה חודשים וחצי, כשהייתי סגר בבית הכי מפורסם במדינה, התגעגעתי ללב הכי גדול בעולם, לשפיות שלי, לחיים שלי. התגעגעתי לסבתא שלי, שהיא הסבתא הטובה בעולם, הכי מפרגנת, הכי תומכת, הכי מכבדת, הכי נקייה והכי מיוחדת בעולם"

"בין ראיון לראיון לא ויתרתי ונסעתי לשמוע קצת את הקול הכי מרגש בעולם. המשפט הכי חשוב ששמעתי ממנה היה "אני גאה בך עד אין סוף, עשית לי הרבה נחת". לא יכול לעצור את הדמעות מהתרגשות ואושר ואהבה שהיא אינסופית. סבתא אהבה שלי בלב, אני אוהבת אותך הכי בעולם". ובסוף, במיוחד למי שדאג, הזוכה במקום השלישי זכר לעדכן: "אגב, היא מאושרת שיובל לקחה את המיליון".

למרות שהוא לא זכה לקטוף את המקום הראשון בגמר הגדול ויצא רק במקום השלישי, חשוב לזכור שהוא כן זכה בפרס כספי לא קטן, 15 אלף שקל, ואלף כוכבים ספייר באתר של מיטב אחרי שהאח הגדול דאג לו לרוב הקניות לקראת הגיוס.

יענקי הצליח להחזיק מעמד מול לא מעט אתגרים שהוצבו בפניו, אם זה הקשיים הרגילים שכל דייר התמודד איתם, או אם מדובר בקשיים איתם התמודד לבדו בגלל הפער בדרך החיים המסורתית שלו מול דרך החיים החילונית של שאר הדיירים. עכשיו נותר לו להתרגל למעמד החדש ולמספר העוקבים שצמח לו במהרה באינסטגרם, בחשבון שאותו הוא פתח רגע לפני שנכנס אל הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully