וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ידע לאן הוא נכנס": הסערה החדשה בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 11:00

יום חדש נפתח ואיתו סערה חדשה ברשת בעקבות דברים שנעשים בבית האח הגדול. והפעם- הבקשה של המתמודד החרדי יענקי משי-לי שלא להסתובב בבית בבגד ים מפלגת את הצופים. וואלה! סלבס בורקיני

השמש זרחה ויום חדש התחיל, ואיתו סערה חדשה ברשת בעקבות דבר מה שנעשה בבית האח הגדול. כי בימים שהכל נפיץ במדינה שלנו ממילא, ובטח ובטח בכל מה שקשור ביחסי חרדים-חילוניים, אין זה פלא שהבקשה של יענקי, הדייר החרדי, מהדיירת שי לי, שלא להסתובב בבגד ים ברחבי הבית, זרקה עוד גפרור למדורה הבוערת ממילא בקרב צופי התכנית.

בשעות האחרונות רץ הקטע המדובר ברשת, במהלכו רואים את שי לי בחדר השירותים והמקלחת בבית האח כשהיא בבגד ים בחלק העליון ומכנסיים. במקרה באותו הזמן, יענקי יצא מהשירותים וביקש משי: "הדבר היחידי שאני מבקש באמת, אם אפשר לכבד אותי עם בגדי הים, ספציפית בבית, בשבילי זה מאוד מכבד אותי". הפעם, לשם שינוי, לא התפתח ויכוח או מריבה מיוחדת בין הדיירים. שי לי התנצלה וענתה שלא ידעה שהוא נמצא ונראה שבזה תמה השיחה ביניהם.

אבל ברשת, כמו ברשת, החלה מיד סערה, כשלא לכל הצופים הבקשה של יענקי עברה חלק בגרון, כשלא מעט צופים טענו כי הוא ידע שהוא נכנס למקום בו יש בריכה ואופי מסוים וראו בבקשה שלו כלא לגיטימית. "הוא ידע שהוא נכנס לאח הגדול, לא יכול לבוא עכשיו בדרישות. אתה לא יכול להחליט עבור בית שלם, אם לא מתאים לך תצא החוצה" כתבה אחת הצופות ובתגובה נוספת נכתב: "הוא חמוד מאוד, אבל אני ממש לא מבינה מה בחור כמוהו עושה בבית כזה. מה הוא חשב שהבנות שוחות שם עם חלוק רחצה?".

יענקי, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יענקי, האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

צופה אחר הגיב אף יותר בחריפות כשכתב: "זה כפייה דתית. הוא לא יכול להגיד לה מה ללבוש. היא תמיד מכבדת, לא נאה לו שיצא", ואחר הוסיף: "הוא חמוד אבל ידע לאן הוא נכנס. הוא לא יכול לתת לאחרים להרגיש לא בנוח עם עצמם ועם מה שהם לובשים". "הוא ממש הגזים. סתיו עם בגד ים כל העונה וגם בשולחן האוכל ושי לא ידעה שהוא שם. מותר לכל דייר ללבוש מה שהוא רוצה, נקודה", נכתב בתגובה אחרת.

מנגד, היו גם מי שהגנו על יענקי וטענו כי מדובר בבקשה לגיטימית, וכי הוא ביקש זאת בכבוד וללא דרישה: "הוא ביקש בצורה מכבדת מאוד. בן אדם עם ערכים ונשמה טובה" כתבה אחת הצופות ואחר הוסיף: "מה מפריע לכם? הבן אדם מכבד את הדת וזה חשוב לו, הוא בסך הכל ביקש שיכבדו אותו". בתגובה נוספת נכתב: "הוא רק ביקש. לא צעק, לא התריס, לא דרש כלום. ביקש ממקום של אמונה וממקום של אין לאן לברוח כי הם כולם תקועים באותו הבית".

וואלה! סלבס לא מסתובבת לעולם בבקיני. היא פשוט מעדיפה להשאר בפיג'מה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully