וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיחה אחת רחוק מדי: איימי שומר הצליחה להרגיז את האמריקאים

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:18

הקומיקאית איימי שומר לא חיכתה שהגופה תתקרר והריצה בדיחות על השחקנים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, אחרי שהביעו תמיכה בחברם דני מסטרסון, שנדון ל-30 שנות מאסר בגין אונס. וואלה! סלבס לא מצחיק

הקומיקאית איימי שומר היא אחת הנשים עם הפה הכי גדול בעולם, וזו לגמרי הסיבה לכך שוואלה! סלבס מחבבת אותה. אלא שלפי רבים, היא לקחה את ההומור שלה צעד אחד רחוק מדי לאחר שהעלתה תמונה לסטורי, של השחקנית ניקול קידמן. בתמונה שנמחקה כמעט מיד לאחר שפורסמה, צחקה הקומיקאית על הישיבה של השחקנית והשוותה אותה לרובוט: "ככה בני אנוש יושבים", כתבה.

בתגובה, עוקבים וגולשים רבים ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות האשימו את שומר בבריונות ברשת, גם אחרי שמחקה את התמונה של קידמן. כנראה שהתגובות לא הפסיקו להגיע למרות שהתמונה כבר לא הייתה קיימת, כי לאחר מכן פרסמה הקומיקאית גם התנצלות. טוב סוג של.

בהתנצלותה, המשיכה שומר באותו קו הומוריסטי וכתבה : "אני רוצה להתנצל בפני כל האנשים שפגעתי בהם בפרסום התמונה של ניקול קידמן, בה צחקתי על זה שהיא נראת כמו חייזר. אני מתכוונת לבקש מקאסט השחקנים של מופע שנות ה- 70 לכתוב מכתבים שיזרזו את המחילה".

הקומיקאית התייחסה לפרשה שמסערה את ארצות הברית, במסגרתה השחקן דני מסטרסון נדון ל-30 שנות מאסר בגין אונס. חבריו הטובים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס כתבו לבית המשפט מכתבים שמעידים על אופיו הטוב, דבר שהפך אותם לזוג השנוא באמריקה.

מצידה של קידמן העניין כנראה הפך לגדול יותר ממה שהוא היה אמור להיות, כיוון שמקורב אליה סיפר ל- Daily Mail שהכוכבת לא ממש שמה על המהומה: "זה פשוט מטופש, היא ממשיכה בשלה".

וואלה! סלבס לא מגיעה למשחקי ספורט. רק צפייה בהם עושה לה כאבים בצד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully