וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרגלת למעמד: יובל מעתוק בשופינג ראשון אחרי הזכייה במיליון

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 14:31

רק אתמול זכתה יובל מעתוק בגמר האח הגדול בפרס הנכסף של מיליון השקלים, ונראה לנו שאנחנו כבר יודעים על מה היא בזבזה חלק ממנו. איפה נתפסה היום הכוכבת החדשה? וואלה! סלבס שופוהוליק

יובל מעתוק גמר האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!

אם אתם חיים מתחת לאבן או אם לרגע זה הצליח לחמוק מעיניכם, אנחנו כאן להזכיר (שוב) שאתמול התקיים הגמר של האח הגדול, שהסתיים אחרי עונה רוויה בסערות, ריבים ולא מעט פרישות, עם הניצחון המפתיע של יובל מעתוק, הדיירת הכי מתוקה ומרגשת כנראה שנכנסה השנה אל הבית.

הכוכבת החדשה יצאה אתמול אחרונה מבית האח אחרי 104 ימים וזכתה בפרס הגדול- מיליון שקלים, או ליתר דיוק, 640,052 ש"ח אם מחשבים את מס הזכייה של ה-36%. מעתוק ככל הנראה עוד לא הבינה את המעמד החדש שלה, ואזרה היום (ב') הרבה מאוד אומץ כדי להגיע אל המקום הכי הומה אדם שכל סלב משתדל שלא להגיע אליו: הקניון.

אחרי השהות הארוכה בבית האח, למנצחת הגדולה ככל הנראה כבר נמאס מארון הבגדים הנוכחי שלה, והיום היא הגיעה אל הקניון הגדול בפתח תקווה למסע רכישות בחנות Guess והסתדרה על מתלחה חדשה דנדשה.

יובל מעתוק אחרי הזכייה. אור גפן,
עם הכסף בא התאבון/אור גפן
יובל מעתוק אחרי הזכייה. אור גפן,
מחדשת את המלתחה/אור גפן

אבל אל דאגה למליון, לא נראה שהיא הוציא באמת שקל מהסכום אותו תקבל באופן רשמי בקרוב, שכן ברור לכולם לכמה יח"צ זוכה המותג אליו נכנסת המנצחת של אחת מהתכניות הכי נצפות במדינה, או בקיצור, היא כנראה זכתה כבר ללא מעט הנחות סלב.

אמש אחרי הגמר סיפרה הזוכה מה היא באמת מתכננת לעשות עם הסכום בו זכתה, כשבראיון לוואלה! סלבס דיברה על הכוונה לתרום חלק ממנו: "לתרום לעמותת אקי"ם ואני רוצה לתרום למקום בו אחי קובי נמצא בטבריה. עוד לא ראיתי אותו ואני מחכה לזה, זכיתי להיות אחות תאומה לילד עם פיגור. הוא חשף אותי לעולם המיוחד הזה ואני מאוד מאמינה במושג 'אוטיסט זו לא קללה'. אני מקווה שהצלחתי קצת להעלות את המודעות לזה".

וואלה! סלבס מתעקשת בכל פעם על הנחת סלב ונזרקת בבושת פנים מכל חנות שהיא נכנסת אליה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully