וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה להתחיל את החיים איתו": שי לי עופרי מדברת על שניר

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 16:08

המודחת שי לי עופרי הגיבה לראשונה על סוגיות מבית האח הגדול שהסעירו מדינה שלמה, ביניהן הזוגיות עם שניר, החברות עם ליאל ועל הדרך שלה בבית. וואלה! סלבס מצמידה אוזן

הסטורי של שי עופרי האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
מתי חתונה?/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של שי עופרי האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
פרווה להפליא/צילום מסך, אינסטגרם

אחד הדברים שהתרגלנו לשמוע בבית האח הגדול הוא הקול של המודחת שי לי עופרי, שיצאה לא הרבה לפני הגמר, בהדחה ששברה את בן זוגה שעדיין מתגורר בבית המצולם במדינה, שניר. התשובות שלה היו לרוב קולניות ולקראת סוף השהות שלה, אפילו קצת עוקצניות ולא נעימות. מה שפחות ציפינו לקבל ממנה הם הסברים עדינים להפליא על סיטואציות שקרו בבית.

אפילו בגלידונית פרווה יש יותר טעם מהתשובות שנתנה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה אתמול (שבת) לשאלות שקיבלה מהעוקבים. כשנשאלה על הזוגיות עם שניר, שנראתה לרבים כמו הולכת שולל לטובת המצלמות ענתה: "גיליתי כמה זה עצום כל כך בחוץ ומחכה כבר למחר להתחיל את החיים האמיתיים איתו!", חתמה עם אמוג'י של כתר, על רקע תמונה שלהם מאוהבים מהימים שהיו מאוחדים וכלואים באח הגדול.

בנוגע לדעתה על הדייר ליאל קוצרי ועל החברות איתו, השיבה: "אני וליאל התחלנו את הדרך שלנו באח בטוב ועם הזמן המשחק נורא משתנה מאפס למאה וקרו דברים ולא הסכמנו עם המון דעות. אני מאמינה שצפיתם בהכל וראיתם מה שצריך לראות, העיקר שאני נשארתי נאמנה לעצמי ולדרך שלי".

שי לי יורדת על יובל מעתוק/צילום מסך רשת 13

את המסר הזה המשיכה להדהד גם כשעלתה השאלה האם היא שלמה עם הדרך שלה בבית: "אני שלמה עם מי שאני. כשאני מסתכלת על המסך וצופה בקטעים ברשתות אני רואה את אותה שי שקיימת מחוץ לבית האח וזה מה שאהבתי בכל הדרך שלי, שתמיד הייתי מי שאני. כמובן שהיו עליות ומורדות אבל זה הבית. ולמדתי לקבל את זה באהבה".

וואלה! סלבס מקבלת באהבה רק משלוחים של אוכל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully